Semester första helgen..

Ja då är första semester helgen över och första semester veckan.. den gick fort.. för fort :) men den har varit bra.. hjälpt mamma, städat o tvättat o umgåtts me folk..

Fredagen vakna ja vid 6.. igen.. messade Ed o sen somna om.. messa Ed igen lite längre meddelande på spanska. sen kollade ja bara inspelat o sen for ja o träna zumba med Carolina :) de va kul.. vi var utomhus på First camp i stan o de va ganska skönt o träna ute.. dock var de många som kollade o de kändes lite pinsamt men körde på ändå :) kändes nästan som en uppvisning.. hihi.. sen hem o duscha o slappa.. hörde inget från Ed..

Mina två bästa vänner från Trollhättan fyllde år i helgen.. Grattis R och A.. :)

På lördag vakna ja vid 10 försökte vakna ti liv o sen när ja väl gjorde de fick jag fart.. tvättade i tvättstugan sängkläder o underkläder o täcket.. o tvättade i lgh oxå massa kläder o handtvätt.. städade toan först såklart o dammsög o torka golvet o bytte rent i sängen.. så skönt :) o gjorde ren mig själv oxå.. hihi.. man kan inte gå sova i en ren säng o inte vara ren själv :)

Söndag vaknade ja vid 6-7 igen.. :/ men somnade om o när ja vakna kände ja mig ovanligt social.. hade inget o göra o va lite rastlös.. ringde lite folk men fick inge svar så ja läste en bok jag fått låna, första boken i True blood serien o den va riktigt bra :) jag har inte sett serien bara nåt avsnitt men sluta kolla.. nu är man lite sugen på o se fast just nu har jag iaf en bok till att läsa.. läste ut hela boken på några timmar.. haha..
Vid halv åtta när jag kollade kl o tänkte ringa Ed så ringde han!! :) han kan ringa.. hihi.. de kändes bra.. han va inte så pratsugen han va dock ledig o tänkte sova en stund.. han frågade dock om pappren om jag hört något o sen sa ja att ja saknar honom så o tänker på honom varje dag.. han svarade bara ok.. men annars va han gullig :) han sa att vi skulle höras imorron (läs idag). Vid 20 så gick ja promenad med en killkompis vi gick runt vid Ormberget för dem som känner till Luleå o vi gick vilse nåra ggr.. haha.. aldrig varit o gått där.. vi hamnade på området Kronan där de har nybyggda hus o wow vilka hus.. :) designer hus o riktigt udda o snygga hus.. :) Vi gick i ca 2 timmar o gick ungefär 1 mil.. de kändes bra o va kul o träffa honom.. så de var min söndag..

Idag är det måndag o de är skönt o ha semester.. :) Surfade mest på förmiddagen o sen var jag o tvätta/städa bilen.. jag är inte så duktig på att göra de men nu är de gjort iaf o de känns bra.. imorgon ska jag besikta bilen o ja hoppas såååå mycke att den går igenom..
Har handtvättat lite o kollade på Wife swap de va ganska komiskt.. hehe.. nu är jag snart klar med handtvätten o de känns bra.. :)
Jag har försökt vara lite envis o inte så på o försökt hålla mig från att ringa Ed.. men varje dag jag inte pratar med honom känns som en månad... de är olidigt.. :/
Eftersom jag snart ska fara o träna o ska träna två pass så ringde jag Ed för en stund sen.. han väntade på att få komma till tandläkaren (såklart nåt). Men de va skönt o höra hans röst iaf o han lät lugnare.. han sa att vi pratade ju igår (hm ja ok ja hade helst pratat med honom varje dag) o sen han frågade vad som hände igår, jag förstod inte alls vad han menade för jag var inte irriterad el nåt. Jag sa dock att jag saknade honom o tänkte på honom så var kanske "gulligare" än vanligt.. jag sa iaf att ja förstår inte vad du menar o då sa han nothing.. så nu måste ja försöka släppa de.. han är väl inte van vid att någon berättar va de känner :)
Han va väldigt gullig o sa i love you so much.. hihi de blev kort för han va tvungen o gå så får se när vi hörs nästa gång..
Jag vet aldrig riktigt hur jag ska vara mot honom.. jag vill inte kväva honom o vara för på (vilket jag kan vara) men jag blir själv galen när jag inte får höra hans röst.. det är såå svårt detta... men nu känns de bra iaf :) Jag längtar till han får komma hit...

Nu ska jag fara o träna, aerobic o zumba med två jättebra tränare :)

Ha en skön kväll..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback