Rykten.. jag fattar ingeting..

Jag är himla trött just nu.. otroligt seg hela tiden.. kanske inte så bra att man är uppe sent då.. hehe.. men igår va ja uppe av en anledning..

Har pratat med min baby o de har varit bra.. korta samtal för han har jobbat men ändå varit gullig.. men igår hade Angi o Alex skrivit grattis till graviditeten.. ja bara va??? varför skriver de så o inte har pratat me mig.. skicka sms ti Alex o de visade sig att alla på hotellet i domini pratar om att ja är gravid.. hm... pratade me Alex i telefon oxå för att undvika missförstånd via sms.. ringde min boy oxå sen men han förstod inte vad pregnant va så leta upp i ordboken då tror ja han förstod men han hade inte tid o prata.. typiskt... vi ska höras idag sa han..

Just nu känner ja bara sak samma.. rykten har man varit med om många ggr i sitt liv.. sanningen kommer fram ti slut... o lite svårt o bevisa just nu för ett hotell på andra sidan jorden att man inte är de.. de får väl se nästa gång ja kommer dit..

Ida måste ja göra lunchlådor.. inge bra o äta ute varje dag.. dyrt o alltid samma fråga.. vad ska man äta ti lunch? ja har en vecka kvar sen semester..

Har inget mer o skriva just nu.. ha en skön söndag..
_________________________________________________

Nu fattar jag ingeting..
Igår pratade jag även med en av killarna som Ed jobbar med.. han som frågat alex om ja är gravid.. sa ti honom att ja är inte de.. pratade med alex i telefon efter de o hon vet allt ja sa..

Ida ringde Ed vid 16 o fråga va ja prata om igår.. han gav luren till han ja pratat med som kan engelska o ja förklara va som hänt.. de är ju inte alex fel hon är ju mellanhanden i denna soppa.. soppa igen.. ja skickade sms ti alex att han måste ha skämtat med henne el testat va vi skulle göra.. iaf va vi eninga att latinos är galna o konstiga människor.. :) trodde de var frid o fröjd sen.. men när ja loggar in på face så har ja fått meddelande från angi som skriver att hon tackar för min vänskap men hon behöver mig inte! o alex har skrivit tack "min vän" ja fattar ingeting!! sen hade alex skrivit sms o frågat varför ja ringt hotellet o sagt att de är hon som skickat meddelande om vad killen som jobbar med ed sagt? o varför vill ja sätta dem i problem? ja har f*n inte ringt hotellet.. varför skulle ja göra de?? visst ja sa ti eds andra kompis men han är typ tolk ti ed.. ja sa att dem skulle glömma de!!!
ja fattar ingeting!! varför kan dem inte prata med mig först innan de drar konstiga slutsatser?? o vem har sagt att ja ringt hotellet? nu svarar tjejerna inte när ja ringer el smsar el skriver på face... ja förstår verkligen ingeting.. :(

dem tror på folket i domini mer än mig o me tanke på hur dem tycker om dem borde de ju fråga mig först innan de tror på vad dem säger? kan man tycka iaf.. hoppas verkligen någon hör av sig o förklarar vad fasen ja gjort för fel?
_____________________________________

tydligen va mitt fel som ja gjort att ja prata med eds kompis som kan engelska.. han konfronterade tydligen den killen som sagt ti alex.. en j*kla soppa alltihopa...
jag har försökt ringa o prata me dem men nu trycker angi bort mig o alex svarar inte på sms... de har tagit bort mig oxå på facebook.. så nu är jag inte deras vän längre :(
pratade med eds kompis igen så ja fick veta lite mer iaf.. allt är helt sanslöst.. denna gång tycker ja inte att ja gjort något fel.. ja förklarade för ed va som hänt.. dock råkar hans kompis vara miniboss men de tänkte ja inte på då.. ja sa ti honom att inte prata me den andra killen att bara glömma de men de gjorde han inte.. o så fick ja skiten för de.. suck.. trodde då aldrig att detta kunde hända..

jag har delat många roliga minnen me dessa tjejer.. den tredje av dem har kvar mig som vän o skrev mail ti henne men hon vill hålla sig utanför.. har pratat med henne på face iaf.. lite grann.. men inte om detta tjafset.. men om dessa latinos.. hon har verkligen inget positivt o säga om dem.. klart man blir negativ när alla ska ha åsikter om dem o verkligen dra alla över en kant.. nu säger hon att hon inte tror ed kommer o komma ti sverige.. varför ska han göra de när han kan vara på hotellet o få pengar av turister?? varför säger man ens en sån sak? de verkar inte tro att någon latino kan älska någon...

hoppas allt känns bättre imorron...
sov gott

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback