Hemma..

Nu är jag hemma igen :) kom ikväll så bara varit hemma någon timme.. känns skönt men samtidigt var det såå kul o vara i Sthlm. Hitta på massa saker o umgås med folk.. hihi..

Jag kommer berätta mer om Sthlm snart ..har shoppat massor o ätit gott o druckit.. hehe.. o träffat mycke folk..
Har gått massor med pengar.. men man lever bara en gång.. behöver iaf inte shoppa på länge nu.. hehe..


Efter vi varit till Åbo såg vi vad som hänt i Norge o de är verkligen tragiskt.. är man hemsk när man säger att det är väldigt synd att idioten inte begick självmord?! Han förtjänar inte att leva..

RIP till Amy.. jag är inte helt förvånad men det är ändå såå tragiskt när unga människor försvinner.. Rehab låten är väl den jag tänker mest på när jag hör henne.. så hemskt..

Nu ska jag göra räkningarna.. uscha men ett måste... :)

Hoppas allt haft det bra..


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt med Åbo, det var längesen jag var där nu :D

Hoppas att du kommit hem ordentligt :)

Kramis

2011-07-28 @ 21:53:07
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback