Lördag..

Helg igen.. veckorna bara rusar fram.. fast de gör inte så mycket :) Nästa vecka är det ny månad oxå... de gillas..
Igår var en bra dag.. massa jobb o sen gick o tränade zumba o de va riktigt bra pass.. tack C ;) såå roligt pass o hon hade med min favvolåt.. :) sen pratade vi lite.. träffade oxå killen jag brukade möta när ja gick hem.. länge sedan jag såg honom nu.. vi pratade lite... :) sen hem o duschade.. kollade tv.. surfade lite o så... blev sent igen..
Är sugen på shoppa nu... äter godis som en gris o får ont i magen.. :/ min självkontroll verkligen försvann.. nån som sett den??

Vaknade idag vid 7 tiden men somnade om.. vaknade vid 8 o somnade om.. blev väckt vid 11 tiden av min kompis C som väckte mig.. :) gjorde inget dock.. kanske bara bra.. vi pratade lite om resan..

Har sett filmen Three Kings som jag spelade in igår.. den va ok.. historien va bra iaf...

Nu nästa film.. Scorpion King.. den är bra.. Into the blue går på tv idag.. den rekommenderar jag verkligen.. har sett dem filmen säkert hundra ggr.. haha..

Kom värsta snövädret förut.. stooora flingor.. är nollgrader idag igen.. sköönt :)

Ha en bra lördag..

Kika på mina bilder nedan!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback