Händelserik natt..

Jag hade verkligen en händelserik natt.. herregud.. jag gick o la mig runt ett tiden kanske.. satt på face o hade pratat med Ed en sväng.. iaf kl 2 ringde ett "inget nummer" jag svarade men hörde bara bakgrundsljud ingen sa något.. kommer inte ihåg vad exakt jag hörde...
Samtidigt ser ja att jag fått sms från nåt okänt nummer.. börjar med 073 nummer.. fanns inte på hitta.se iaf så skriver de o frågar om jag är Julia.. skriver nej jag är inte julia.. får igen vem är du? skriver mitt namn tillbaka o sen blir de tyst... o ja somnar fort...

Vaknade vid tjugo i tolv kanske men somnar om o går upp vid tjugo över tolv.. ser då att någon ringt ti min hemtele ca 5 på morgonen.. väldigt konstigt nummer: 919729689996 jag googlade men hittade inget.. jag vill inte ringa upp ifall det är något nummer där de drar pengar el nåt... himla konstigt..

Nu ska jag äta frukost o de är sol o fint ute men är såå trött.. hade kunnat sova mer.. haha...

Ha en skön lördag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback