Tvättdag..

Igår slumra ja ti i soffan vid 22 tiden oj ja va så trött.. men ja va uppe o ringde Ed vid 23 dock svarade han såklart inte på en gång.. hm.. men fick tag på honom ti slut o han va gullig men blev ett kort samtal... då fick ja gå sova så de va bra.. :)

Idag kunde jag inte sova så gick upp vid 9 o kollade på tv lite.. sen har jag fixat hemma.. håller på tvättar andra maskinen nu.. har 2 kvar.. dock får ja nog inte plats med allt.. har plockat lite o gjort matlådor, diskat o dammsugit o städat toan... känns bra att de e liite mer städat... resten får ja göra nån annan dag. de viktigaste är iaf gjort :)

Jo just ja provade kläderna från Halens o ja gick ti posten o skicka tebax allt.. tog inte ens bilder.. ja ville inte ha dem.. sparar lite pengar så..

Klockan är bara 17 o de känns som man fått jättemycke gjort.. :)


Jag känner mig väldigt dum... har lärt mig två läxor detta året o året har knappt börjat.. ja är så irriterad på mig själv hur ja valt att göra vissa saker... men får väl acceptera att gjort är gjort men de är så svårt.. måste försöka gå vidare men har en förmåga o älta saker... :/

Nu ska ja ta mig o nåt o äta...

Just ja kom på en sak ja glömde skriva redan igår...
Jag fick korten ja framkallat på Fuji igår.. de gick himla fort o få dem.. jättebra :) dock är jag väldigt missnöjd för en del bilder är större än de andra o kvalitén är inte de bästa... vissa bilder är jättegryniga.. inge bra bilder alls... väldigt tråkigt o ja är lite besviken men men ja betalade inte så mycke o de flesta är bra... jag bläddrade bara igenom dem igår så ska ta nån dag o sortera dem o kolla bättre på dem...

Ha en skön dag...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad har du för uppplösning på bilderna du har framkallat? Har du bra kamera? :)

Kramisar

2011-02-21 @ 00:25:55
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback