Träningen är igång..

Man kan verkligen säga att träningen är igång igen :) var egentligen inga problem alls o komma igång bara de va rätt pass o rätt tränare.. hihi.. förra veckan tränade jag fem pass o blir de även denna vecka... så skönt :)

Min kontroll är tillbaka oxå... har inte ätit nåt godis eller onyttigt denna vecka... el joo faktiskt igår.. en otroligt god kanelbulle... men om man jämför med förra veckan är detta inget... haha..

Igår var det såå mycket folk på träningen o någon sa att Danny var där... melodifestivalen är i Luleå denna helg.. jag tror jag såg honom men jag var ju inne i träningssalen så är inte helt hundra.. :)

Har varit en kul vecka.. träffat vänner, bio o massa träning... så skönt.. jag fasar dock för helgen... har inga planer förutom sova, kolla inspelade tv program o försöka tvätta...

Har så mycket i mitt huvud just nu.. ärenden som ska göras o möten som ska ske... jag skriver upp allt så jag inte glömmer men är ändå snurrig i huvudet o rädd att ja ska missa något av bara farten... kontrollberoende?? haha..

Jag har en hemlis som jag inte avslöjat ännu :) men jag väntar lite till... hihi.. el tror ja inte avslöjat den.. haha..

Molnigt o runt -8 igen... jaja bättre de än -25 o snö... :)

Ha en skön dag...

Lämna gärna någon kommentar..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback