Träning fixar allt..

Igår va de bara en piss dag.. trots sol o fint väder va humöret sååå nere.. allt va krångel o ställde ti de för mig.. el så blev de jobbigare bara för att de inte gick som man ville... iaf så va ja på träning på kvällen.. aerobic o sen bodybalance... efteråt kändes allt såååå mycke bättre :)

Tänkte på mina skor o faktiskt tror jag att ja ska köpa tyg o lim o försöka göra nåt själv.. tycker de ser bättre ut än att de bara lyser vitt på ena sidan o blomma på andra... ska fundera på de :) igen.. hehe..

Jag var på banken igår.. jag sparar på mynt o när de blivit lite grann så lämnar jag in de.. men igår fick ja veta att min bank nära mig har blivit kontantlös.. tycker de e skamligt för ja tänker på att många pensionärer brukar gå dit.. de finns ju faktiskt dem människor som inte har visa kort el liknande.. iaf ja måste bära mynten ti stan.. ja går ti o från jobbet så blir ju lite tungt o måste ta de i omgångar.. väl inne i stan måste ja sätta in via automat el be dem göra de me då tar dem såklart en kostnad för de.. trots att de är min bank.. skandal.. va så irri över de igår men senare på kvällen tänkte ja.. va fasen.. jag tar de i omgångar o prova automaten.. krånglar de så får dem fixa de är väl inte hela världen...
Hon på banken menade dock att ja skulle sluta o samla på mynt o börja månadspara istället.. de har ju inte ens me saken o göra!! ja sparar ju mynt för att plånboken inte ska bli full o ja handlar inte alltid på visakortet för att ja blivit bestulen på pengar via kortet... numera är ja väldigt försiktig med vart ja tar ut pengar o på vilken affär de drar kortet.. banker.. ojoj.. hoppas de går bra ida när ja ska testa automaten :)

Så idag känns de som en bra dag :) o solen skiner även idag...

Vet inte vad jag ska träna idag.. bootcamp har ingen bra tränare men ja kan gå på afro o kanske yoga.. får se.. :) har iaf med mig träningskläder..

Hoppas alla har en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback