Skön träning.. Kärlek..

Oj så bra träning de va igår :)
Först va de en dålig tränare men under dagen så ändrades det o jag beslutade mig för att gå.. de hade hunnit ändra igen dock men de gjorde inget.. superbra pass!!
Zumba passet var fullt så va lite nervös att ja inte skulle få biljett men ja gick ifrån aerobicspasset o hade tur att få en av drop in platserna.. jaaa :) älskar zumba såå kul.. :)

Mamma är tillbaka i norrbotten de kom igår så ja hann träffa dem en sväng o få mina julklappar som dem tagit upp.. saknat min ikea elefant.. :) ja ja älskar nallar :)
Va kul o träffa mamma igen o prata om saker som hänt efter vi kom hem.. älskar min mamma... <3

Fullspäckad dag igår men så roligt... :) dock kunde jag inte somna på kvällen men sov lite iaf..

Idag är de sol o härligt väder... ska på förhandsvisning idag av filmen The King´s speech.. ska gå med min vän cissi.. ska bli kul :)
________________________________________________________

Fick just veta att kärlek kan uppstå vart som helst.. :)

På mitt jobb hade vi ett möte i oktober o där träffades två o romantik uppstod.. de har aldrig hänt förut o vi har haft många många sådana här möten.. så häftigt är de :) De förlovade sig på nyår o ska gifta sig i år om allt går som de ska... väldigt snabba ryck här... hehe.. blev helt chockad.. men kul me tanke på att mitt jobb bidragit till detta möte... :)

Ha en underbar dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback