Pust..

Det är fullt upp här med jobb här.. igår va de från morgon till em. och idag oxå.. igår kväll så var jag o hämta mamma o vi handlade.. hon sover hos mig nu så det är trevligt med sällskap.. nog för att de stör mig ibland.. haha.. man är inte van vid någon annan som finns runt mig... men de va kul.. ja va dock o tränade zumba o sen skjutsa hem carolina o en annan som varit på zumba.. kul va de dock :)
Ed ringde igår o de va ju trevligt för omväxlingsskull...
Ja o mamma kolla tv o kom isäng vid 00 tiden.. oppps...

Söndag natt drömde jag såå mycke o vaknade tidigt men somnade om iaf... igår somnade ja på en gång.. haha.. skönt de...

Idag ska ja till Gällivare med jobbet.. möte ikväll o sen kommer jag hem imorgon vid lunch.. ska åka buss dit.. imorgon kväll har jag möte på kontoret.. pust.. plus massa brev o packa igen o massor med korrektur o annat som ska göras.. detta jobb är alltid såhär.. allt kommer precis på samma gång.. men det är bra.. tiden går snabbare.. :)

Det är fortfarande kallt o de gillar jag inte.. dock va de "bara" -17 idag..

Ha en underbar o solig dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nä,jag ska ingenstanns på morgonen.. det är det som är jobbigt.. att jag ändå stressar.. :(

2011-02-25 @ 10:37:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback