Mitt i veckan..

Ja onsdag redan herregud va tiden går fort... men bara bra nedräkning sker :)

Valentine day blev inte som ja tänkte mig.. jaa sminkingen på body shop va bra ska lägga in bilder sen, köpte tre st bodylotion.. älskar lotion o använder de varje dag i stort sett :) dock är body shop väldigt dyra.. men men..

När jag kom hem o skulle fara ti mamma en sväng (de är här o jobbar) så startar inte bilen!!! stendöd... såklart är de batteriet.. jag laddade de aldrig förra gången eftersom den startade dagen efter.. såå typiskt att den lägger av när man behöver den som mest.. men mamma kom förbi en sväng o sen fick jag skjuts av Carolina ti zumban.. *tack så mycket* hängde med henne i gymmet oxå innan passet började.. :)
Så bra zumba som vanligt... ;) i love it... fick gå hem sen dock så kom hem vid 21.. pust..

Igår kom mamma förbi o hämtade bilnyckeln de ska försöka fixa bilen nångång.. de hade strul me deras tv igår så han for runt o fixa me den.. ja va o tränade två pass igår efter jobbet.. aerobic o bodybalance.. ja va inte riktigt i form kände ja.. de va bra pass men ja va borta i huvudet.. vet inte va de va :/ kom hem o duschade o la in mammas bilder från Domini i datorn.. ska se om ja får upp någon bild sen.. dock hade vi ganska lika o hon tog "bara" 180 bilder el nåt jämfört med mina 633 st hehe..

Idag får vi se va som händer.. ja vet inget ännu.. haha.. kallt är de... ja fryser konstant.. inne som ute.. :(

Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback