Irriterande..

Mina skor gick sönder i Domini o de är verkligen mina älsklingsskor.. får aldrig skoskav o fina är dem oxå..



Vad ska jag göra nu??? var ti skomakaren men de kan inte laga dem... kan man använda dem ändå?? de är såå sköna ju.... :(

Massagen igår va sååå underbar.. min rygg va helt otroligt spänd.. aldrig varit så förut o ännu värre va sätesmusklerna (rumpan) guuud de gjorde så ont när hon massera o tryckte på punkterna så ja skrek verkligen.. har aldrig varit så spänd förut... hon sa att mitt bäcken är lite snett o att mitt ena ben är nåra mm kortare än de andra.. fast de har ja vetat om.. alltid varit så... men hon sa att de kan belasta ännu mer nu.. min kropp är sabbad.. men va iaf så skön massage..
Kom hem o fixade lunchlådor.. hatar o laga mat men lunch måste jag ha.. sparar pengar oxå :) så nu har jag lunchlådor 8 st.. el 7 st nu.. sen slappade ja bara... ringde Ed men han va så upptagen.. jobbar hela tiden nu.. men han va gullig iaf :)

Idag har jag varit irriterad hela dagen... vaknade nog på fel sida av sängen... skomakaren kunde inte fixa mina skor o de suger... lämnade in ett annat par för klacken behövde bytas.. 140kr kostar de.. de är sol o jättefint väder så gick tebax längs hamnen o fotade lite.. tror de blev bra :)

Har ätit nu o blev utfrågad av min kollega om va för kille ja vill ha o bla bla.. han lägger sig alltid i mitt liv.. angår fasen inte honom!!! tror inte han frågar av omtanke.. de är mer när ska du skaffa kille o barn typ nedlåtande.. :/

Förra året så tog ja ett erbjudande av cosmopolitan tidningen.. brukar göra det om man får nån bra premie.. man skulle få en canvas väska o ralph lauren parfym denna gång o 3 nr för 79kr.. fick faktura o då va de bara 40,5 kr de hade annullerat ett nr för de hade strulat tidigare när ja beställt o en snäll tjej fixade att ja inte behövde betala för ett nr men sa att jag betalar ändå men nu fick jag annullering på detta.. men de ställde dock ti de nu... väldigt krånglig historia men den har inte varit helt betald o nu ringde hon igen o då förklarade ja va som hänt tidigare gånger o då tyckte hon att de förklarar ju saken men allt hade blivit fel... krångel värre.. suck.. men nu ska de vara ordnat o ja får premie om ca 2 veckor... o inga fler nr.. så måste köpa i affären.. vilket strul.. men tur ja ringde igen... får se nu då om något kommer... hoppas...

Träning ikväll iaf.. två pass... ska bli skönt.. tänka på nåt annat...

Ha en bra kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback