Friis & company

Här kommer bild på min nya väska.. men jag vill verkligen inte ha den.. ja kände de direkt att de inte va min stil men ja hade sagt ti min vän att ja kunde ta väskan för den va snygg.. o de är den men den är för stor...
Jag vill bara bli av med den o få pengarna tillbaka!! Är de någon som är intresserad så hör av er!!






Veckan har varit så fullspäckad har bara jobbat o jobbat... jobbat på dagarna hur mycket som helst o sen kvällsmöten två ggr.. men tiden går fort iaf.. :) o de är skönt o ha mycke o göra ja trivs bäst då fast dock va de lite väl mycke denna vecka... men nu börjar ja se ljuset i tunneln iaf.. så de e skönt..

Lite träning denna vecka.. zumba x 2 o aerobic.. bara tre ggr denna vecka.. men tar igen de nästa vecka :)

Jag kan då säga att jag har självkontroll igen på mitt godissug.. de känns såå bra.. äter inte godis på veckorna el nåt onyttigt.. är stolt över de :)

Var ti tandläkaren häromdagen oxå.. de gick bra.. har verkligen fasat för de flera veckor nu men de gick bra borrade utan bedövning o de gick på två min.. sen va de bara obehag när de fyllde tanden.. skade plånboken mer.. haha 1200 kr.. plus de 800 tidigare när de tog bort tandsten.. önskar man vore i Thailand för där har de bra tandvård o billigt... lagade en tand där sist ja va där o de gick så bra...

Hm vad mer har hänt?? jo va på bio.. nu är jag tyvärr bronsmedlem i bioklubben så måste gå på bio o få upp min poäng igen så ja får förhandsvisningar.. de får jag inte förrän ja är silvermedlem.. trist men men inget är gratis.. haha.. o bio är kul så bara gå.. o ja har dessutom två gratis biljetter som ja fått av en samarbetspartners... filmen va jättebra såg ju 127 timmar..

Idag ska jag till Boden.. grannstaden.. mamma är där på marknad o sen ska vi äta familjemiddag med brorsan o hans familj.. ska bli kul.. :)

Min bil har en sak som är lös under den så måste ti verkstan på måndag.. de får fixa den.. inge bra om nåt hänger ner under bilen...

Det är runt nollgrader idag.. eller plus tom i solen.. härligt :) dock vet man inte va man ska ha på sig.. hahaa..

Glömde en sak..
Grejerna ja fick från Halens har jag skickat tillbaka.. dock måste jag betala för frakt o fakturaavg surt att man ska betala för o prova kläder.. men men.. iaf så beställde ja ett linne som jag verkligen verkligen vill ha.. men de kommer inte förrän april/maj.. iaf nu så ringde jag o fråga vad ja ska betala för jag har fått fakturan.. o då säger killen att de ser inte ens min beställning för linnet!!! den är borta.. irri.. så jag beställde iaf igen så får i början av maj.. hoppas ja.. va den ja vill ha mest.. allt annat va bara utfyllnad..
Har inte heller fått premien från Cosmopolitan.. snart en månad sen.. oxå så irri måste ringa igen o fråga o höra va de har för anledning nu... strul o strul me detta...
Så nu har jag beklagat av mig lite om de oxå... hahaha

Ha en skön lördag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback