Det är slut... Not...

Ja nu är det bara o acceptera läget.. Ed sa åt mig i lördags att de va slut men ja kunde inte acceptera det.. Ringde honom igår o han kände inte ens igen numret ja ringde ifrån (vilket ja alltid ringer från). Han lät kall o verkligen brydde sig inte längre.. sa att han vill inte prata me mig de är över.. :´(
De är inte den personen ja känt.. är som att något har hänt sedan i november när Alexandra va där o visade kort på honom o mig o hon sa att han va så stolt o verkligen glad både leende o i ögonen.. han sa att ja va hans fru med ett stort leende.. enligt Alexandra..
Nu när jag var där har det varit upp o ner.. ena stunden bra o nästa va de nästan slut då oxå.. men jag bönade o bad..

Pratade med Alexandra igår o hon är ju inte med hennes kille heller.. han gjorde slut med henne i november.. hon sa något bra igår.. de är inte riktig kärlek men vi har en känsla som vi inte kan beskriva med ord.. är som ett behov eller besatthet.. ne ja vet inte hur ja ska säga de.. behövde inte säga nåt när jag pratade med Alexandra för hon förstod mig... vi vill bara vara med dem... fastän de inte alltid är så bra.. Alexandra kunde inte säga något.. de är inte den Ed hon känner o träffade i nov.. då skojade han me dem o va glad o snäll.. ja har sett bilder på dem o de ser fina ut.. nästan för fina ut tillsammans... nu har ja drömt att de har ihop de o de vore ju de värsta sveket någonsin... på vad alexandra säger ti mig så kan de inte vara så men efter de ja upplevt i mitt liv så förvånar inget mig...

Jag ska åka tillbaka ti domini i april.. resan är redan betald.. jag åker dit o träffar Alexandra o hennes syster.. ja är sååå nervös över hur de kommer bli... tiden får visa.. ja ser iaf fram emot att träffa Alexandra live.. vi har pratat så länge nu o vi pratar verkligen varenda dag via mail, sms el tele..

Just nu suger de ganska rejält.. tanken på att inte kunna vara med honom, känna hans doft o pussar o hans väldigt fina rumpa.. fara ut o dansa med honom o träffa hans familj o vänner... åka på utflykter eller bara höra hans röst... :´(

Jag vet att typ alla tycker detta är de bästa för nu kan ja gå vidare men de är inte så lätt som alla säger... de känslor ja har försvinner inte.. men förhoppningsvis är ja stark i april o kan ha en rolig semester o gå vidare.. de blir de riktiga provet.. att kunna vara nära honom o se honom... när ja är hemma är de ju lättare för ja ser honom inte.. de e bara alla minnen som finns även här som är jobbiga musik, dans, bilder osv som påminner om honom.. men ändå lättare när man har inte har honom framför sig o man tänker på annat jobb o träning osv..

Nu babblar ja bara... ska gå göra något vettigt....

Ha en bra dag..
____________________________________________

Nu e de kväll...

Jag har varit ti tandläkaren idag o fick veta att ja har början ti hål.. så typiskt.. hon tog bort tandsten o gjorde ont i tänderna sen.. men bra iaf o gå även om ja är 850 kr fattigare.. har varit o handlat lite mat o sen va ja o träna zumba.. såå kul dock börja ja nästan gråta ti Stand by me.. min älsklingslåt med Prince Royce... Ed sjöng ju på den hela tiden ja va där.. men de va jättekul pass iaf..

Var hemma o hade duschat o surfade lite o så får ja sms.. från Ed.... förstod inte va som stod så skicka tebax no comprende.. fick sms igen o sen ringde ja... då säger han att vi är inte finito!! öhh ok.. frågade men igår sa du dont call its over.. he was angry... hm.. gillar inte hans sätt o vara när han är arg numera.. han hade inte tid o prata så han sa ring senare o så sa han i love you.. mycke konstig han är.. gullig va han iaf.. o puss sa han oxå.. ska ringa han senare... ska bli väldigt intressant detta... killar alltså.. pfffff....

Fast ja är lite glad ändå :)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag skulle nog försöka låta det vara gumman - det låter hårt, men han verkar inte stabil? Och att ha distansförhållande när man inte har 100% tillit och respekt mot varandra är inte något lätt. För att kunna ha ett bra förhållande måsta man lita på varandra och visa respekt - det är man tvungna till :)

Kram på dig!

2011-02-05 @ 00:28:10
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback