127 timmar

Den filmen såg jag igår på bio... den var jättebra väldigt gripande film o den är verklighetsbaserad. Otrolig film o bra skådespelare. kan jag varmt rekommendera.

För övrigt så har jag jobbat hur mycket som helst el rättare sagt jag har fortfarande mycket o göra så detta blir en kort blogg.. varit på kvällsmöte två dagar denna vecka varav ett var i Gällivare, det gick bra men blev sent. Onsdag hade jag oxå kvällsmöte dock i Luleå o även de blev sent.. sen igår träning o bio så blev lite sent då oxå..
Väskan jag köpte heter Friis & Company.. hihi.. bra minne man har.. jag är tveksam till den.. den är jättesnygg men egentligen inte min stil.. jag skulle ha lyssnat på min magkänsla...
Någon som vill köpa en Friis & company väska????? ska lägga in bild i helgen när jag har mer tid....

Ne tillbaka till arbetet nu...

Ha en bra o snöig dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback