Tråkig..

Jag är lite tråkigt jag vet.. har inte skrivit på länge nu.. har inte haft direkt så mycket att skriva och har varit lite nere i mitt humör o ni ska väl inte behöva höra mig klaga bara..

Vet inte ens vad som har hänt sista tiden.. har redan glömt.. haha

Har varit i Sthlm iaf med jobbet och de va bra.. roligt att komma iväg lite grann.. och man blev så mycket mer uppskattad när man kom hem :)

Helgerna har varit fullspäckade som vanligt eller så händelselösa för man har inte haft ork o göra något.. Gud ja kommer inte ihåg vad jag gjort :S


Snart är det julafton iaf.. känns helt overkligt att de är på lördag.. jag jobbar men har tagit ledigt på fre. Det är sååå dålig jul man har inte mycket ledigt. Fast blir som tur är lite dagar här o där. Har även tagit ledigt nästa fre.

Denna jul kommer jag att vara hemma eller hemma o hemma men i Norrbotten.. förut har jag varit hos mamma på jul eller hos någon av mina syskon men denna jul blir med min sambo och hans familj. Colombiansk jul det ska bli intressant :) Jag är sjukt nervös kan jag säga..

Nyår blir oxå hemma och jag som varit utomlands nästan varje nyår senaste ja 4 år iaf.. Jag får ingen sol o värme alls denna vinter :( Det kliar verkligen i mina fingrar att fara utomlands.. fast å andra sidan vill jag inte fara själv nu när jag har kille.. vill åka med honom :) Men man får se.. man vet aldrig vad framtide kommer med.

Fick en så bra kommentar tidigare om mitt inlägg Älta. Hon beskrev klockrent hur jag känner: "Jag känner igen det där, man vågar inte riktigt vara lycklig för man vet hur snabbt det kan tas ifrån en. Jag ältar och oroar mig hela tiden, det är svårt att tillåta sig att njuta av livet och vara lycklig när demonerna spökar i hjärnan. Men både du och jag är tamejfan värda all lycka vi kan få! :)"

Varför kan inte dessa tankar bara försvinna från mitt huvud??! Jag blir galen på mig själv snart.. min osäkerhet hindrar mig från att njuta av livet..

December har varit en otroligt dyr månad för mig.. julklappar, min bil har gått sönder, massage (min julklapp till mig), mat osv.. Tur man får lön snart iaf... :)

Ne nu ska jag fortsätta med mitt.. ska försöka lägga in lite bilder någon dag..

Ha det så bra.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej! Vad roligt att du ska fira colombiansk jul! :) blir spännande! jag ska ju fira amerikansk jul nu i år och jag är precis som du sjukt nervös!! men jag kommer att göra lite svensk julbordsmat och ta med mig dit och glo lite på kalle på youtube när jag får tillfälle... haha...



NJUT av livet även fast det är jobbigt. Håller med dig om kommentaren med Älta. Jag tillåter mig inte heller att vara lycklig och leva livet här borta fast jag borde. Som jag sa till E igår, fan jag har inge liv här, knappt några egna kompisar, förrutom våra gemensamma, och inget att göra på fritiden... men jag borde ju vara glad att jag bor här... men men det går i vågor fram och tillbaka...



Vilken bra ide att ge sig själv massage i julklapp, det ska jag minnsann sno från dig och ge mig själv också snart... kraam

2011-12-20 @ 17:35:47
URL: http://mylifemymasterpiece.wordpress.com/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

God jul i förskott Åsa och hoppas att du får en riktigt bra vecka! :)

Kramisar

2011-12-20 @ 20:43:17
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback