Host host..

Jag är förkyld.. :( Så typsikt.. varit matt o hängig i flera dagar o nu har jag börjat hosta o snorar.. de är sååå rolig *Not* Måste ju bli frisk till nyår.. inge roligt o vara sjuk då...

Veckan har varit lugn.. jobbat o varit hemma... min darling har varit o träffat kompisar så har fått vara ensam lite.. borde kanske uppskatta egentiden men jag vill inte ha någon just nu... kanske om ett halvår :P

Jag kämpar med mitt huvud varje dag o de är fan svårt... varför kan jag inte bara njuta av livet?? Varför oroa sig om saker jag inte kan påverka?? Händer de så händer de.. då får man bearbeta de då... Jag har blivit så bränd förut av nästan alla killar jag varit med o tror jag ska bli det igen...

Vill tatuera mig.. Lev i nuet eller nåt.. en påminnelse som jag ser varje dag... men vet inte om jag ska eller inte?!

Har försökt hitta en ny dator.. min är köpt 2003 så är på tiden.. men vilken djungel det är :S Finns hur många datorer som helst... Jag behöver iförsig ingen avancerad.. jag surfar ju bara o har bilder o lite musik, kollar nån film o så... vill passa på när de är mellandagsrea..

Ne nu måste ja dra tag i nåt.. mitt huvud känns tungt idag...

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, hon är bedårande! :) Jag kan mosa ner dig i ryggsäcken, självklart! ;)

2011-12-29 @ 20:07:18
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Spännande! Vad blir det för rolig dator då? Bärbar? Stationär? :)

2011-12-29 @ 20:20:53
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Emy

Varför inte texten: Njut av varje minut

2012-01-03 @ 00:39:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback