Haha..

Går bara o ler idag.. :) Min chef har låtit håret växa ut o de är sååå annorlunda o han har inskaffat liknande glasögon som tomten.. såna där genomskinliga utan bågar.. hihi ser så konstigt o roligt ut.. jag har inte sett honom på några veckor så är därför.. hihi..

Redan nu är dagen bra.. vaknade liiiite piggare idag o sen fick jag samtal från kompisen jag inte trodde jag skulle höra av på flera månader.. hon vill ses igen!! :) De känns såååååå bra :)

Tog ett tag innan jag somnade igår o vaknade till under natten oxå.. eller jag tror iaf de jag vet inte om jag drömt eller om de hände :) Vaknade av pussar o kramar.. hoppas de hände så jag inte bara drömde de.. :)

Åh mitt liv känns sååå bra just nu :)

Jag har inte hört från min mamma dock o de oroar mig lite.. jag har skickat sms igen o om de inte svarar idag så ringer jag imorgon..

Nu när jag börjar känna att ja kanske borde dra mig till träningen så är de inga bra instruktörer.. så typiskt.. sen drar de ner på pass under jul o nyår oxå.. eller kanske jag drar lite undanflykter.. hihi.. jaja jag går iaf till o från jobbet så lite motion får jag iaf :)

Ha en underbar dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: susanne

Ja,jag hoppas det.. Somnade 4 i morse,och vaknade kl 9..

Kanske jag somnar gott i natt.. :)



Vad kul att din vän hörde av sig,hoppas det löser sig.



2011-12-07 @ 10:28:58
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback