Dagen före..

Imorgon är det julafton :)

Först tack till er som delade med er om sambolivet.. :)

Har nu förflyttat mig till annan ort för att fira julhelgen.. kom hit igår.. har fått låna min brors bil han ska sälja den o har frågat om jag ska köpa den... jag funderar o funderar... jag hatar verkligen att ta lån för något :/ Får se hur det blir..

Jag är jättenervös för julhelgen.. de blir verkligen inte som traditionellt svenskt firande.. jag lite längtar till helgen är över så jag slipper denna oro i min kropp.. fast sen kommer nyår så då börjar de om igen.. haha.. men försöker ta det som det kommer o ha kul oxå.. :)

Igår var det stress o springa ärenden hela em o kvällen.. kom hit ganska sent.. somnade som en stock.. haha..

Idag har man hjälpt till o städa lite o vet inte vad som händer ikväll.. ska ha lite skönhetsfix inför imorron...

Har ont i huvudet idag.. har fått tablett men vill inte riktigt släppa el så är det min oro... hade helst velat gå vila men vill inte vara osocial...

Hoppas alla har de bra...

God jul till er alla.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback