Älta..

Att älta saker o oroa sig har jag gjort sååå många år i mitt liv så det är svårt att bryta det bara sådär.. men jag jobbar på det...
Vissa dagar är man mer uppåt och vissa dagar nere i träsket igen... igår var en sådan dag.. fast den blev bättre efter jobbet när jag fick träffa min sambo :)

Allt kändes bättre efter de o mina orostankar försvann lite grann iaf :)

Vi var o rände igår på alla möjliga ställen... jag fick hem bilder oxå som jag beställt (fick 100 bilder gratis på en fototävling) men jag blev lite besviken för korten var i fyra olika storlekar o de hade jag inte beställt..

Iaf vi körde även till Överkalix igår för att köra hem hans mamma o hennes grejer som hon handlat.. blev en kort visit där för de tog tid att köra det var nämligen så halkigt igår.. :S

Jag är lycklig och kär... :) Måste bara trycka bort mina tankedemoner ibland och njuta av livet..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag känner igen det där, man vågar inte riktigt vara lycklig för man vet hur snabbt det kan tas ifrån en. Jag ältar och oroar mig hela tiden, det är svårt att tillåta sig att njuta av livet och vara lycklig när demonerna spökar i hjärnan. Men både du och jag är tamejfan värda all lycka vi kan få! :)

2011-12-14 @ 10:15:22
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback