Trist men sant..

Jag har dragit tillbaka inbjudan för Ed... Han kommer inte att komma till Sverige.
Jag har funderat nu i någon vecka och pengar är mesta anledningen till att jag drar tillbaka och han har inte visat någon tacksamhet..

Allt gick bra i Kuba bortsett från vissa saker men med pappren gick de bra...


Hm de jag hade skrivit försvann.. kom åt en knapp...


Han blev såklart jättearg o sa att det är slut.. sen hörde han av sig igen och var ledsen och frågade om de var sant.. kändes såå hemskt o började gråta..
Sen hade han ringt o skickat meddelande under tiden jag hade möte med jobbet o ringde upp senare.. han sa tack, no problem.. han har gråtit förut men kommer inte göra de mer.. känns så trist men jag hoppas de var rätt beslut... Nu ringer hans kompis.. ingen fattar vad som hänt...

Vet inte vad jag ska skriva...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ojdå.. Det kanske bara inte var meningen att han skulle komma..



Kul att du haft skoj i helgen.



2011-08-30 @ 11:08:21
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj, vad tråkigt vännen, vet hur gärna du ville att han ska komma. Jag hoppas verkligen att det kommer att "lägga sig", det är ju alltid värst i början. Och jag hoppas att allt löser sig på bästa sätt. Är det meningen att det ska vara ni så blir det ju så, eller hur?!

Kramis

2011-09-04 @ 00:15:35
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback