Sthlmsbilder..

Här kommer några bilder från Sthlm/Åbo.. :)



Spelade Neonminigolf i Åbo.. så häftig bana.. :) här med Pirates tema..



Koncentration :)


Drickpaus på väg till båten :)


Strosar :)



Väntar på båten.. mina brorsöner måste vara med.. haha


Fin bild.. o brorson i bakgrunden ;)



Underbara solnedgång.. tog mååånga bilder... :)


Så vackert...


Vi tar ännu en :)


Tjejkväll med mig, mamma, syster o svägerskan som fotar..


Min barndomskompis o jag.. skål med champagne :)


När vi var ut och käkde tog jag sååå god dessert.. jordgubbscheesecake med vit choklad o hallon..

Jag har inte lagt in bilder på allt jag shoppade.. de är väl inget intressant?? :)

Första arbetsdagen idag...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh,kul du verkar ha haft det..

Jo,bild på all shopping tack!!



Tack för kommentaren på läppstiftet. :)

2011-08-01 @ 11:19:45
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad skoj med minigolf! Vi har ingen riktigt skoj bana här =( Jag saknar Dino Park i Thailand, även om det är på Phuket som jag inte gillar så mycket :D

Kramis

2011-08-01 @ 17:41:04
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback