Snart september..

Vi går mot en ny månad.. hösten närmar sig med stormsteg...

Igår var jag o tränade efter jobbet.. så skönt att vara igång igen.. jag verkligen älskar att träna :)
Var på aerobic o såklart zumba efter de.. hihi.. dock var jag heeelt slut. Men kan bero på att man var aningen bakis på söndagen o de tar nåra dagar innan kroppen hämtar sig.. min iaf.. kändes som man inte tränat på en vecka el nåt.. hehe..

Idag har jag tänkt gå på bodybalance.. det är så skönt o få strechta ut lite..
På torsdag har Helex öppet hus så alla kan komma o prova på... jag rekommenderar att man kommer o testar. :)

Ang. Ed då.. han ringde igår vid halv tre.. det är orkan på väg till domini nu eller om den va där redan.. oklart men de va problem iaf.. jag hörde verkligen hur de regnade.. På kvällen efter zumba passet så ringde Carro o pratade med honom.. det är så bra att hon kan spanska.. hihi *tack igen gullet* vet inte vad jag skulle göra utan henne.. jag blir arg på Ed ibland men jag kan inte skälla ut honom.. ja vet jag är en mes ibland.. :) Men Carro pratade lite förstånd med honom.. :) På torsdag åker han till Kuba så får se hur det går..

På lördag är det fest.. igen.. :) Nu ser jag verkligen fram emot de för det är latina som har de.. dvs det blir dans!!! :) Merengue, bachata o kanske lite salsa... hihi.. jag ska dansa hela natten.. nästan.. hihii...
Augusti har jag varit ut 3 av 4 helger.. ojoj.. det är inte vanligt kan jag säga.. :) Men kul har det varit iaf...

Ne nu ta tag i dagen... Ha en skön dag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

tack. Jo det gick bra..



Jag dansade salsa i lördags.

2011-08-23 @ 12:07:37
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback