Motivation?

Jag har tappat min motivation till att träna... :( de är kris!!! jag som älskar att träna o blir såå glad av det men nu är det bara jobbigt att ta sig dit.. men idag ska jag försöka iaf... :)

Jag som slutade eller iaf minskade med att äta godis o sånt tjafs har tappat de oxå.. när de varit semester har jag ätit vad jag vill o när jag vill dvs nu är jag missnöjd med min kropp igen.. el iaf magen som jag bara stirrar in mig på.. de är de som är mitt störobjekt.. magen.. :/
Men det krävs att jag ska bli tillräckligt äcklad av mig själv för att jag ska skärpa mig... plus att jag såg bilder/video från när jag hoppade o jag har värsta dubbelhakan.. :( när jag poserar för bilder vet jag oftast hur jag ska dölja den men ibland syns den ändå...

Nu när det varit semester har jag inte tränat så mycket heller o långpromenaderna jag tänkt gå har inte blivit av pga flera anledningar inte bara av lathet.. :P
Har nästan lust att börja någon diet eller testa de där 30 days men jag är såå skeptiskt till allt sånt så det är verkligen en sista utväg för mig.. träna o sluta med socker måste jag göra först.. jag tror mer på att äta rätt o mindre potioner o sluta med socker o sånt plus att motionera än att prova dieter o svälta sig själv.. för när man börjar äta riktig mat igen så går man upp.. de är min åsikt men alla gör som man vill o känner själv..

Ja vad har hänt senaste tiden då...
Hm.. i söndags höll jag på med bilder.. la in från Sthlm o när jag hoppade på facebook.. och här från Sthlm.. när jag hoppade kommer snart.. :) Jag väntar på filmen oxå den jag fick hackade så mycket så jag ska få en ny.. Jag var även taxi åt min brorson hämta o körde honom.. var med min svägerska till hennes mamma för att hämta nästa brorson.. så de va kul o träffa den lite :)

I måndags var det första arbetsdagen.. det är ganska lugnt just nu för många är på semester så man får inte tag på folk... när jag kom hem hade jag ingen motivation till att träna så ja somnade istället o kollade på tv.. kunde ändå somna på kvällen så de va bra :)
Ed ringde oxå han hade varit ledig på söndagen men hade inte haft pengar på telefonkortet att ringa då.. han frågade hur de gick med pappret... Jag fick ett papper från Migrationsverket som jag måste fylla i.. o jag hade några frågor jag inte kunde svara på.. pratade med Eds kompis som kan bättre engelska men jag fattade inte vad han menade.. haha.. men jag fick svar på frågan iaf.. Ed behöver inte sluta sitt jobb på hotellet han får vara borta 90 dagar (jag hörde 19 haha).. så det var ju bra :)

Igår var det lite mer på jobbet o de va bra.. tiden går fortare då.. träffade även Carolina på lunchen o de va trevligt :) hann njuta av solen en sväng o av sällskapet såklart ;)
Gick hem sen såklart fast nu somnade jag inte men ja var på väg.. plockade i lgh istället o ja har insett att jag måste rensa kläder.. jag har såå mycket att lådorna är fulla.. :/
Jag som har såååå svårt att skiljas från mina kläder eller saker överhuvudtaget.. jag lägger de i källaren o så får de ligga där tills ja inser att jag kan ge bort dem.. de brukar ta många många år... hade varit bra om man kunde sälja nåt men nee de känns inte som att ja kan göra de.. :/ Tror de hänger ihop med en klänning min mamma slängde för mååånga år sen.. jag älskade den klänningen men den blev missfärgad så hon slängde den el nåt.. jag kan fortfarande inte glömma den klänningen o kanske därför ja har svårt att göra mig av med saker nu... sjukt ja vet :) kanske får nämna detta för psykologen..

Iaf så ringde Ed igen igår.. han frågade hur de va o vad ja gjorde.. de brukar han alltid göra el oftast iaf.. sen frågade han massor om pappret o om jag pratat med dem o när jag får något svar när han kommer.. han fråga hur mycke som helst.. ja frågade om han saknar mig o jo de gör han.. men trodde inte att han sakna mig så mycke o vill komma ti Sverige.. :) dock låter han lite hm vet inte hur ja ska säga.. inte sur men jaa ja vet inte.. inte lika glad på rösten..
Ja sa iaf att ja tycker om när han ringer mig.. försöka låta positiv o inte anklagande :)

Har fått låna tre böcker om serien True blood.. har läst den sista igår.. vid 00 hade ja läst ut boken.. hihi.. de är ganska bra.. jag har dock inte sett serien bara nåt avsnitt.. vill dock läsa de andra böckerna oxå...
Blev lite sent igår som sagt men kunde inte sluta läsa.. haha..

Idag är det onsdag o de känns som en bra dag.. :) Jag känner mig glad...
Ska träffa min vän C o hennes lilla son idag.. och sen kommer även en kompis från Kalix så hinner träffa henne en sväng.. :) Detta ska jag göra på lunchen.. sen ska jag till psykologen igen.. och sen ska jag försöka träna oxå... vet inte om jag hinner med zumba beror på hur länge jag är hos psykologen men tänkte testa bodycombat idag iaf.. ska tydligen vara ett otroligt jobbigt men kul pass.. fullspäckad dag men kul :)

Ha en skön dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback