Jaaa... :)

Dagen blev genast bättre när jag kom hem.. där väntade ett brev från Migrationsverket.. Ed får komma hit!! :) från idag (8 augusti) till den 8 december.. weeiii :)

Måste bara hitta flyg o de var inte så enkelt från Sverige.. flyget jag brukar åka med via Frankfurt verkar inte gå.. :/ han måste ev. åka via USA o vet inte hur de blir då... han kanske inte ens får göra det.. *osäker*
Resebyråerna rekommenderar att han bokar i domini.. billigare då.. väntar dock besked från resebyrån i Österrike som jag anlitat förut.. de skulle ringa upp så ja väntar..

Åh shit va spännande :) *snälla guuud låt oss hitta ett bra flyg o att han kan komma väldigt snart*

Hade oxå fått videofilmen från när jag hoppade.. den hackade så de skickade en ny.. dock inte hunnit kolla på den..

Vilken bra födelsedagspresent :)

Bestämde att inte åka o se Don Omar men undra nu om de va meningen för kommer han i helgen redan så kunde ja möta upp honom.. men måste avvakta vet inte om han fått allt klart där.. han måste få visumet, fixat de sista med försäkringen o hitta ett flyg...

Jisses :) börjar bli nervös nu...

Han ringde förresten när jag var på väg hem o de kändes som ja hetsa upp mig angående inatt.. förstått helt fel.. han sa nu bara att ja kunde inte prata med dig.. jag körde moped o sen jobbade jag.. de funderingarna försvann fort iaf när ja fick brevet om att han får komma.. hihi.. och även tröttheten ;)

Nu iväg o träna.. aerobic o zumba..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Allt kommer gå bra :)

Han kommer snart å ni ska ha så mysigt och vi ska gå ut å dansa salsa, merengue å bachata :)

2011-08-09 @ 09:50:53
URL: http://karoladance.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det löser sig snart! Vad mysigt! Undrar hur han kommer att se på Sverige?! :)

Kramis

2011-08-09 @ 16:31:41
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback