Idag är det min dag.. :)

Ja idag är det faktiskt min dag.. dvs min födelsedag :) Känner mig väldigt glad idag.. :)

Igår var det en fullspäckad dag.. förutom jobb så var jag hos psykologen o jag va där länge.. fick fylla i några papper oxå typ frågeformulär.. ska bli spännande o se hur vi går vidare sen.. just nu frågar hon om mig o jag har berättat lite om de som hänt senaste dagarna. Det känns bra iaf men det är bara början..

När jag gick därifrån hade jag 6 missade samtal.. :) alla från Ed... hihi.. vi pratar hur mycket som helst nu o alla dess olika tider.. hade pratat med honom innan psykologen oxå.. han är så rolig just nu.. han frågar hela tiden om jag hört något, vad händer, när ska han få veta mer osv.. Jag provade ringa konsulatet i domini men kvinnan som svarade sa att den personen inte va där.. fick någon mailadress som jag skickat till. Får se..

Pratade med Ed hela vägen hem o sen igen efter träningen :) han är så ivrig nu.. han vill åka till huvudstaden o höra med dem personligen men ja säger att de är ingen ide innan de hör av sig till honom.. han vill åka dit o shoppa o fixa allt.. men jag vill inte att han ska behöva åka hur många ggr som helst.. bara onödigt..
Jag sa oxå att prio är flyget och allt med de inte shoppningen.. o jo han höll väl med.. han är verkligen skogalen den grabben.. hehe.. han lyssnade iaf utan att bli irriterad o de är ju bra :)
De är såå kul o höra hur nervös han är... han vill verkligen att jag ska komma dit.. han är så nervös för flyg o den biten.. o ja förstår honom men försöker förklara att de kommer gå bra... no problem ;)

Jag hann precis hem o byta kläder o sen fara till träningen.. blev lite stressigt men jag hann o de va så skönt att Bodybalance är tillbaka.. behövde strechta min kropp.. sen fara o handla fika o sånt.. hem o plocka ordning lgh o städa toan, duscha o sen fixa tårta.. hoppas den blir god :) Surfade lite o hann kolla en sväng på tv..

Idag blir det jobba o sen är de några som kommer på fika ikväll..
Är många som grattat på facebook.. faktiskt nästan bara där.. här har jag fått gratulationer *tack* :) o bara några sms.. facebook har ersatts av telefonen..

Ha en bra dag.. det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

GRATTIS ,hoppas du får en toppen dag.



2011-08-10 @ 17:18:23
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback