Händelserik helg..

Helgen har varit såå kul :)

Började med fredagen då min vän S va hos mig o vi käkade tacos, prata o kollade SATC 2.. åt massa gott o blev proppmätt men det var jättetrevligt :)
Dock fick jag samtal från Ed som gjorde kvällen mindre bra.. allt hade gått bra på ambassaden men de va andra komplikationer som gjorde mig sk*tförbannad!!
Jag skällde ut honom rejält och fick oxå höra en del tillbaka... jag har haft mina funderingar o nu blev det ännu mer.. han slängde på luren och jag har inte pratat med honom på hela helgen... jag vet inte ens om hur det gått med hemresan..

På lördagen var jag på fest hos Carro o de va superkul.. :) började vid 22 tiden o de va såå kul o höra musiken igen o de blev lite dans i form av merengue, bachata (dock hade de kunnat vara mycke mer... hihi). Fick prova på o dansa lite salsa oxå.. för de spelades mest under kvällen.. salsa.. o jo lite reaggeton oxå.. hihi.. de va superkul iaf.. :) Dock blev det lite mycke alkohol o machokillar som började bråka o de gjorde kvällen lite mindre trevlig men kvällen återhämtade sig o dansen fortsatte :)
Fick lite uppmärksamhet under kvällens lopp o man fick lite egoboost.. :)
Jag tänker inte berätta allt på Internet.. något måste man hålla för sig själv oxå... hehehe..

Jag kom hem 6 på morgonen.. oppps :) kommer inte ens ihåg när jag var ute så länge.. haha..
Sova vid 7 o blev sen väckt 11... jisses.. :) var hos Carro o hennes kille i nåra timmar.. oxå trevligt :) sen hjälpte jag dem o städa lokalen o körde hem alla grejer.. väl hemma tog jag mig lite bakismat.. pizza såklart... :) Gick o la mig halv tio o somnade direkt... haha..
Jätterolig helg... :) Önskar de kunde vara såna fester varje månad iaf.. få dansa o höra underbara musiken :)

Idag är det måndag o ny vecka... har möte ikväll med jobbet o de kommer säkert bli händelserikt.. är alltid något som händer på dessa möten..
Imorgon blir det mest troligt bio med S.. jag ska iaf på bio men hoppas såklart att S följer med.. ska se Bridesmaids.. :)

Ja man får se vad som händer o fötter :)

Hoppas ni haft en skön helg o härlig start på veckan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback