Festivalhelg..

Fredagen var så rolig :) Jag hann inte direkt vila så mycket men ja höll ut ändå.. Jag o min brors tjej var ut med en killkompis till dem.. vi var hos honom först en stund o sen tog vi oss till stan.. hon skjutsade mig på cykel.. :) de gick bra till slut.. :) Vi hamnade på ett öltält där vi var ett tag.. träffade på lite folk som de kände.. vi hade himla kul o blev så otroligt fulla.. haha.. brorsans tjej gav upp först vid tolvtiden..
Gud de va länge sen jag blev så full.. vi käkade lite o sen tog han en drink på Allstar o sen vandrade vi hemåt.. som tur va så bor vi åt samma håll så ja slapp gå själv.. va såå skönt o lägga sig i sängen..

Lördagen var jag aningen bakis o skakis.. jisses.. min kropp gillar inte alkohol.. va så trött o magen va risig.. på kvällen for jag till C, de hade fest men jag drack inget.. väldigt trevligt.. :)
Vi ringde Ed oxå eftersom hon kan spanska.. de va bra att hon fick förklara lite grejer.. :) han va såå gullig när ja fick tillbaka telefonen.. :)

Igår var jag fortfarande seg.. alkoholen stannar kvar i kroppen flera dar.. dock fick ja tummen ur o gjorde lunchlådor, diskade, dammsög o tog en lång dusch... Gick o la mig tidigt oxå men ja somnade inte.. drömde bra dröm o så vaknade ja ur drömmen o då va kl 1.. Ringde Ed då men han var på moped så de hördes himla dåligt.. försökte somna om.. gick inte.. kolla kl o nu va den 2.. eftersom Ed sagt ring senare så provade ja ringa.. han va på hotellet.. han sa massa grejer men jag förstod inte vad han menade.. jag tog de inte på något bra sätt iaf.. :/

Under dagen har ja sett annan sak som gjorde mig lite lessen o sen har ja så otroligt behov av närhet just nu.. de är verkligen hemsk känsla.. eller inte hemsk men jobbig.. jag vill ha kramar, mys o känna mig älskad o trygghet.. men den personen som kan ge mig de befinner sig på andra sidan jorden.. :/ min kropp verkligen skriker efter närhet o så har jag roliga veckan...
Och inte nog med detta så fyller jag år i veckan o ja ser sällan fram emot de längre.. (negativa tankar som spelar in jo jag vet).. känner mig bara så ensam just när jag fyller år... eller så har de ihop med att jag har behov av närhet just nu...

Iaf så efter att jag pratat med Ed så bröt jag ihop... :´( De fick bägaren att rinna över eller hur man nu säger..

Har inte sovit många timmar inatt och nu jobbar jag.. ska iaf träna två pass idag o ja borde hinna med en kort powernap när jag kommer hem..

Bara längtar efter att få höra från Ed så jag får veta vad han menade...

De regnade imorse o de regnar fortfarande.. de sänker humöret ganska bra.. :/

Just nu har jag ingen kontroll över mina tankar.. de lever sitt egna liv just nu.. förhoppningsvis blir de bättre senare...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback