Det bästa..

jag någonsin gjort... hittills :)

Här kommer bilder från tandemhoppet... Är så svårt o få upplevelsen i ord.. de måste upplevas.. :) Bland det häftigaste som finns är det iaf... Du flyger verkligen... hihi


Jag och min instruktör.. förväntansfull till max..


Flygturen upp till 3000 meter..


Utsikt från planet...


Wohooo... grym bild :)


Världen är upp o ner.. eller vi är de.. :)


Weiiii


Slängpuss :)




Såå fint.. otroligt o "glida" runt i himlen o se en underbar sol...


Landningen gick bra :)


Jag lever! :) och är såå glad..


Glöm inte att läsa inlägget nedan...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Coolt...

2011-08-07 @ 14:57:29
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Vad häftigt, och läskigt, jag skulle aldrig våga :P

2011-08-08 @ 09:28:07
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback