Aj..

Jag har såån träningsvärk... aj.. känner mig som en gammal kärring när ja ska böja mig ner.. haha.. Jag var på Bodycombat i onsdags o halva zumba passet.. de va skönt :) tror jag är tillbaka nu.. får väl se på måndag men då är de jättebra tränare så då kommer jag dra mig dit i håret.. :)
Bodycombat rekommenderar jag till alla.. lite boxningsinspirerat med högt tempo.. lite klurigt första gången när allt är nytt men skam den som ger sig.. man lär sig efter några ggr... kände mig smalare när jag lämnade lokalen.. :)

Resten av onsdagen var bra.. fick träffa mina vänner ett tag o de va kul.. båda är gravida så de va lite mysigt.. :)

Igår var det en rolig dag.. deltog på ett kort kort workshop med salsa (det är Lulekalaset, festival i stan).. fick tips om hur man snurrar o de va bra.. gäller bara o komma ihåg de.. :) åhh vill dansa merengue o bachata nuu.. saknar de sååå mycke.. kan inte lyssna på musiken från Domini för ja vill dansa!!
Iaf så träffade jag Carolina o hennes kille lite.. alltid trevligt :) sen hem o göra ordning mig och träffade min vän L som pluggar i USA bara hemma över sommaren... L och hennes systrar o så var vi på stan en sväng o vandrade bland typ alla luleåbor.. gud så folk...
Sprang på min vän Emy o de va kul o överraskande.. :) Åldern tog ut sin rätt för vid halv tolv började vi vandra hemåt.. haha... vi orkade inge mer :)
Gick o la mig halv ett o somnade.. frös dock såå mycke.. nu har hösten kommit :(
Blev väckt halv tre av Ed... han hade ringt på kvällen (ja pratade med honom tidigare oxå) men sen fick jag inte tag på honom så skicka sms att han ska ringa senare.. dock räkna ja inte med att han skulle ringa på natten :) han ville ju då inte prata eftersom han väckt mig men jag kan ju inte somna om... tankarna o drömmarna började snurra istället.. suck... halv fyra var ja fortfarande vaken o snurrade ett tag till.. är sååå trött idag..

Får ta en powernap sen för jag ska ut ikväll igen med min svägerska :)
Jag känner mig ändå lite nöjd med mig själv.. jag försöker vara bland folk o inte stänga in mig i min lgh.. lyckas inte varje dag men när jag får chans så tar jag den... de gjorde jag inte förut då hittade jag på svepskäl för att inte gå.. inte alla ggr men ofta...

Missnöjet med Ed finns dock fortfarande kvar el rättare sagt missnöjda tankar o funderingar.. men jag kom på imorse att mycket är nog för att jag inte får träffa honom... jag har honom inte nära mig o läsa av någon per telefon är såå svårt.. speciellt kille som inte direkt är bra på att säga vad han tycker o tänker o känner.. Är jag där så ser jag på honom när något är fel o kan fråga honom men går inte lika bra via telefon... De är så jobbigt o vara ifrån honom.. :( Jag hoppas Migrationsverket godkänner ansökan snart o ger honom visum nuu.. :)

Jag velar o funderar på om jag ska åka till Sthlm o se Don Omar... igår bröt jag nästan ihop för jag vill att någon ska säga vad jag ska göra... Jag vill men ändå inte.. Jag får inte med mig någon o kanske inte blir kul o se det själv.. han sjunger på spanska o ja kommer inte fatta nånting.. men sen är jag orolig för att tänk om jag ångrar mig.. Jag har oxå chans att träffa min vän från Skåne.. hon är i Sthlm samma helg.. såklart vill jag träffa henne men åker jag inte på konsert känns de inte bra att åka bara för det.. plus att flygen nu är dyra..
Igår sa Emy att hon o ja kan väl ha tjejkväll nästa helg o att hon sover över.. de tyckte ja lät så mysigt.. plus att jag fyller år på onsdag o blir stressigt med fika o sen förbereda resa...
Att se Don Omar vore en upplevelse men jag vet inte.. jag har bara hört två av hans låtar.. hade det varit Aventura (ett annat latinamerikanskt band) skulle jag åka på en gång.. deras låtar har jag hört mååånga av även om de sjunger på spanska så känner jag till många av deras låtar.. Nja de verkar nästan som att jag fattat mitt beslut :) men jag ska avvakta lite till..

Augusti har blivit en otroligt dyr månad o den har bara börjat :/

Ne nu dags o rycka upp sig... helgen närmar sig :) vet inte vad jag ska göra förutom ikväll men de får vi se.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback