Hemma..

Nu är jag hemma.. eller jag har varit hemma ett tag nu men inte orkat skriva.. seg o svårt o sova.. mina tankar går runt o ja drömmer o sover inte då..

Imorgon börjar ja jobba o faktiskt längtar jag.. något annat o tänka på o få komma igång med vardagen igen..

Min semester har varit sååå bra.. bästa på länge faktiskt.. min baby va med mig så mycke han kunde o vi sov tillsammans varje natt.. så mysigt.. :)
Jag fick en fin present av honom oxå.. en ring.. ska visa bilder snart o ska skriva en blogg om resan oxå snart..

Idag fyller min brorson 11 år.. storkillen.. ska ti dem o hälsa på o fika senare...

De va allt för nu.. återkommer :)

Ha det bra..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jattefin ring han gav dig! :) vantar taligt pa blogg inlagg-et/en om din semester. Jet lagen lagger sig snart och snart finner du din dygnsrytm. Kram

2011-04-26 @ 00:37:13
URL: http://leezuh.blogspot.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skriv och berätta när du orkar :) Ser gärna lite foton från resan :D

Kramis

2011-04-27 @ 08:56:41
URL: http://spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback