Träning..

Igår var jag o tränade aerobics så skönt... nu på salsa så ska vi ha lång kjol o dansa med ska vara lite afrikanskt.. o ja vet att ja har haft en lång vit kjol för några år sedan o två svarta så efter träningen gick ja ner ti källaren o letade o letade men ja hittade den inte :( jag som inte kan slänga kläder o tydligen har jag gjort de tidigare o nu saknar ja dem kläderna... ja vet ja är konstig.. haha..
Ringde mamma o frågade henne men hon kom inte ens ihåg den.. inte min kompis heller.. haha..
Kollade på gamla bilder igår.. länge sen man gjorde de.. hittade lite roliga bilder som ja tänkte scanna in men har inte hunnit.. :)

Idag blir det salsa.. fast träning kl 18 istället för 19.. kommer hem lite tidigare då.. skönt... har varit o lunchat med C o lille V de va mysigt :) satt o prata lite grann oxå...

Min kompis blev tydligen sur på mig för att ja inte kom i lördags.. hon skriver inte ti mig längre o ja misstänker att hon skriver om mig i sin blogg... men de är svårt o göra nåt åt saken när man verkligen inte orkar gå ut.. o de som vet hur ja funkar vet att ja vill planera lite grann o hon frågade mig dagen innan om ja ville komma.. ja vill gärna ställa in hjärnan o kunna välja kläder osv.. o hon är inte den enda ja inte orkat hälsa på.. har inte varit ti min bror på flera veckor heller.. visst ja är väl lite sån att ja inte kommer om ja inte blir bjuden.. inte ens ti min bror.. o när då folk bjuder mig så kanske ja säger nej.. men de är svårt o styra sin kropps vilja.. o i lördags var ja extremt trött... får hoppas ja inte är de nu på lördag för då blir de illa... :/

Ne nu fortsätta med de ja höll på med..

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha inte är jag sur, det är din förlust att du sov istället som vanligt ;) Har varit inspärrad hela dagen på en kall operationssal o frusit. Men i morrn är jag ute hos tanterna så då hinner jag nog trackasera din msn ska du se:)

2010-09-14 @ 21:50:35
URL: http://saraochshaman.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nä,inte Idol. Ha ha ha

2010-09-15 @ 09:49:14
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Jo,dom har öppnat ett i Haparanda. :) Som jag gärna vill besöka. :)

2010-09-15 @ 09:54:38
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bra gjort Åsa att du följde din kropps vilja :), som du skriver orkar man inte så orkar man inte gå ut..., Du är ju dig själv närmast :)), och du gör dig själv bara en tjänst :) kramar

2010-09-16 @ 05:48:00
URL: http://leezuh.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback