Tappat lusten..

Nu e man trött hela tiden igen... tränar för mycke? eller bara allmänt slö.. vet inte svaret.. så är det iaf..

Helgen var lugn.. Fredagen gick ti C o hennes familj o de va lite folk där men de åkte sen o ja va själv kvar.. pratade lite grann me dem.. el inte så lite heller.. :) kul var de iaf... ja tycker om dem så mycket de är så snälla o lugna o C är lika kramgo som jag.. hihi.. lille V är så söt.. men ne ja är inte redo för barn ännu...
ja kom hem vid elva nångång tror ja.. hihi.. el halv elva kanske den va.. nåt sånt iaf.. :)
Lörd va ja heelt slut... ja sov länge o sen kolla ja tv o försökte vakna ti liv men de gick inte.. slumra ti sen igen oxå.. skulle ju farit ti min vän S men ja orkade bara inte.. va tvungen o avboka :/

Sovit så himla dåligt dessa nätter oxå.. ja drömmer så mycket o tänker o är orolig i kroppen.. kanske därför ja är så trött... varför ska man hålla på tänka så mycket o oroa sig... helt i onödan... suck...
Sönd så vakna ja såklart tidigt trots att ja knappt sovit o när man väl får sova.. kollade på filmer ja köpt o spelat in.. så bra.. Allt eller inget kan ja verkligen rekommendera den gick på tv i helgen.. Morgan Freeman o Jack Nicholsen har huvudrollerna o de handlar om att de blir sjuka o ska ta vara på tiden de har kvar... de får samma sjukdom som min pappa gick bort av så ja grät såklart... bra skådespelare o bra handling... såg filmen första gången på flyget ti el från Domini o ja började tom gråta på planet.. vet dock inte om någon såg men men svårt o kunna stoppa sig själv.. den är värd o se iaf :)
Iaf sen på kvällen var jag på salsa.. först kurs salsa 3 i 1,5 timme o sen träffa salsagruppen i nästan två timmar.. vi prata lite o börja på ny koreografi fick två nya tjejer med i gruppen oxå... ska bli spännande..
Nästa vecka ska vi på privat fest o även uppvisning... ja är såååååå nervös o orolig för den kvällen :( är delvis den ja gått o tänkt på nu i nåra veckor plus då hur fortsättningen skulle vara men de va lugnt..

Förra veckan skrev ja in mig på mötesplatsen och norrlandskontakten.. alla säger ju att ja ska börja dejta mer.. så nu har ja iaf skrivit in mig.. mötesplatsen kan man inte göra nåt på om man inte betalar o de tänker ja inte göra har inte ens råd... norrlandskontakten kan man skriva nåra inlägg varje dag.. sen måste man betala oxå men den är inte lika begränsad som mötesplatsen.. är nåra som skrivit ti mig.. va dock tvungen o sätta spärr så inte äldre gubbar skriver.. usch blää... tur man kan ha filter... hehe.. vet väl inte hur seriöst de är man får väl se.. ja är ju ganska så kräsen... haha..

Ja de var min helg.. har inte ens varit på facebook nåt allt överhuvudtaget har knappt surfat nåt.. bara kollat hotten nångång.. inte varit social ens på nätet...

Idag är det jobb.. fick gjort de mest stressiga förra veckan så nu är det lugnare.. tur de.. mitt ansikte ser ut som en prickigkorv igen :( ja har ju Rosacea el va de nu heter.. hudsjukdom.. blir värre med stress o vädret osv.. ja som sa ti min massös 1 sept att de blivit så bra nu o sen även ti läkaren men de skulle ja inte sagt sen bröt de ut igen... :( men ja har salva o får försöka stressa mindre... o oroa mig mindre...

Ska träna idag oxå... sen blir de ev salsa träning på tisdagar oxå med salsagruppen så får se.. inget var spikat igår så får meddelande.. de retar mig att ja alltid ska kolla vart vi ska vara o måste dubbelkolla allt.. tycker inte de e så konstigt me tanke på att vi varit på säkert fyra olika ställen under våren o nu ett femte o sjätte kanske..
Men idag blir det aerobics iaf :)

Ne nu ska ja göra lite nytta...

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Susanne

trist att vara så trött. Du får stressa ner lite.

2010-09-14 @ 11:57:10
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Go girl! Hur är det med spraydate? Och E-kontakt?



Hoppas att du hittar din prins! Det är jag säker på!

Kram C

2010-09-20 @ 23:55:02
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback