Orkar inte..

Har ingen lust o blogga.. tröttis..

Har inte hänt så mycket.. fullt upp på jobbet o sen har jag tränat... aerobics igår o idag Indoor Walking.. förnyade träningskortet idag.. ännu mer fattigare..

Skönt o komma igång med träningen o ja är duktigt oxå på att inte äta onyttiga saker på veckorna.. :)

Nu blir de tv o sen sova...

Tv ja.. ja följer många serier o nu har två visats en kort tid o i söndags så va de säsongsavslutning igen.. blir galen på de o sååå spännande va de... nu vill ja bara att de ska börja igen... NUUU... One tree hill o Bones.. så bra serier o såå spännande slut... typiskt.. hatar säsongsavslutningar..

Godnatt....

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du mår bra Å! Har du haft en bra vecka hittills? Hittat på något skoj?

Kram Carro

2010-09-08 @ 22:40:24
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Susanne

JA,när börjar One three hill igen??

Jag höll på att dö... tappade andan i slutet..



2010-09-09 @ 11:54:03
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Lisa

här har du en som också borde äta bättre på veckorna, blir lätt en chipspåse eller snickers till mellanmål..., inte bra! Hatar också säsongsavslutningar, därför har jag faktiskt slutat se serier för jag blir så arg..., men jag saaaknar IDOL!! är så avis på alla ni i sverige som bara kan sätta er framför soffan..., det är ju bara en sak som man måste följa... :) Är det nån bra hittills i år??

2010-09-10 @ 06:36:58
URL: http://leezuh.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback