Massage..

Fick min massage igår.. så skönt.. vi babblade lite.. hon ville såklart veta hur min resa varit så vi prata lite om de o annat.. :) hon är som en kompis.. hihi.. min svank o axlar va såå himla stela o ont gjorde de men värsta va rumpan.. ajajaja.. ändå är de skönt o masseras där för de släpper spänningarna men gick knappt o röra mig.. ja måste på massage oftare :)
Var iaf skönt o gå o längtar redan ti nästa gång.. hihi..

Gick hem sen o hann slappa i en halvtimme sen fara iväg igen på salsa träning.. de va kul.. :) vi skratta massor o träna en del.. ja fick öva på att le o dansa.. trodde ja log jättemycke o så spelade hon in o såg o de syntes ingenting!! fasen då.. så ja måste le stort som ett fån... ja gillar inte o le.. :/ men måste försöka de ser ju bättre ut.. hoppas de går bra på lörd.. vi ska ses innan o sen ska vi käka middag ihop oxå.. kul :)

Kom hem, duscha o fortsatte läsa min bok i cosmopolitan.. är tydligen flera som läst den o tyckt den va bra.. kul :) nu har jag läst ut den iaf...

Idag skulle jag på aerobics men de är inställt.. ingen ledare som kunde ha... grr... ja som vill juu.. idag gör min hals sååå ont.. har ringt igen ti vårdcentralen o nu krävde ja o få träffa doktor o få tid.. så ska dit imorgon... hoppas bara ja får något vettigt svar oxå så de går över..

Såg detta på flera sidor..
http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=93241

Jessica Alba hon är ju sååå snygg.. o klänningen vill ja ha!!!! :)

Ne tebax ti jobb..

Hoppas ni som läser mår bra iaf?!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack,mår bättre än igår i alla fall. Men blir inne och vila helg.. Så tyvärr kan jag inte komma och titta när du dansar.

2010-09-02 @ 20:26:37
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback