Livet består av 29 000 dagar.

Rubriken på Fritidsresors annons jag såg i en tidning... rubriken fortsätter.. Hur många minns du? bra fråga.. :) sen fortsätter annonsen..
Av de 29 000 dagarna sover vi i genomsnitt bort 10 000 dagar. Vi arbetar 9 000, tittar på tv 2 000 dagar, sitter framför datorn minst lika många. Prova att fånga några av dagarna med oss på bla bla bla..
Jag sover säkert mer o tittar på tv oxå säkert mer än de.. haha... men de va något o tänka på tycker jag.. jag vet iaf att jag minns många av dagarna då ja varit iväg med fritidsresor (de är dem som åker till domini) hihi...

Igår var jag bara hemma o slöade eftersom träningen blev inställd o ja tyckte ja borde vila min hals... skönt va de iaf o bara slappa.. va på nätet en sväng men min dator är sååå seg så ja blir bara less o orkar inte sitta där o vänta.. virituellt minne är för lågt.. bla bla.. iaf jag ringde Edde oxå en sväng.. inte pratat med han sen söndags.. han va dock sur o grinig o trött.. trots att han var ledig... vi sa inte många ord o när vi väl pratade så va de inte om nåt bra... min kropp är inte i form o ja tror att de e delvis pga honom men han förstår inte varför o de är egentligen jag som borde vara arg på honom.. men svårt o vara arg på någon som inte förstår nåt :S
de e såå jobbig situation just nu... speciellt jobbigt när min kropp inte är som den ska... var iaf ti doktorn ida o fick ungefär de svar jag misstänkte.. de tog halsprov o ska skicka på odling för den visade tveksamheter nu... så bara vänta ti på måndag o se om ja behöver äta ännu en medicinkur.. suck... sen är det bara o vänta o vänta...
min mage är hård o svullen.. ser ut som ja är gravid o läkaren sa att de kan bero på dels träningsvärk o sen de andra ja haft nu.. kroppen har inte hunnit gå tillbaka ti de normala o gu ja hoppas verkligen att de är så.. magen är de ja inte gillar.. mitt stora komplex.. tycker inte om lillmagen ja fått.. resten är ok o sen kommer en liten kula.. dont like... men förhoppningsvis går den ner sig.... hoppas...

Imorgon är det dagen D igen... vi ska träffas kl 12 salsagänget o göra i ordning oss.. 14,00 intar vi scenen igen... sen ska vi käka ihop o sen kolla på en av salsatjejerna som uppträder med en annan dansgrupp (hon är ju dansare).. sen fick ja veta att en kille ja känt ett tag ska sjunga o honom skulle ja gärna vilja se :)
Sen intar vi en annan scen 20,45 igen... lååång dag...

Blir nog o slöa idag.. min hals är som sagt inte ok fortfarande... köpte mer filmer igår (trots att ja inte hunnit se de ja köpt tidigare i sommar)... har beställt filmer o spanska kurs från cdon oxå o de väntar på att bli hämtade.. :)

Men nu göra lite nytta...

Hoppas ni har de bra?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback