Helgens fest..

Nu en liten stund att göra ett inlägg..

Fredagen har ja berättat om fick tummen ur o städade lite.. så skönt :) skulle behöver höst städa o tvätta fönster osv men får se när de blir.. hehe..

Lörd va ganska slö förutom att ja tog mig tid o för första gången lockade håret på mig.. själv.. de gick ganska bra :) sen slöa ja lite o sen sminkade ja mig o fixade resten.. for iväg o hämta nåra av salsatjejerna eftersom de regnade som fasen... va på festlokalen vid 18.. träffade folk o hejade.. massa mat stod uppdukat o sen käkade vi.. himla gott o roligt att testa någon ny mat :)
Sen blev de lekar.. roliga lekar o pinsamma ögonblick.. ja herregu.. :) sen hade vi vår uppvisning fast de blev som att salsaläraren sa åt oss när lekarna höll på att gå o byt om nu.. vi bara ti vad.. jaha vi ska dansa.. haha.. man var inte ett dugg förbered o vi hade ju inte övat nånting alls på några veckor.. körde en snabbgenomgång i ett omklädningsrum o sen körde vi... alla gjorde fel vid något tillfälle.. haha.. kändes ändå ganska bra o vi fick höra att de va fint o bra gjort :) sen dansade vi lite o prata me folk o ja va hemma vid tolv... kunde inte gå lägga mig direkt så surfa lite o sen sängen vid ett kanske... rolig kväll :)

Sönd var man lite mör.. gick upp vid elva kanske.. såå skönt o sova.. :) kollade på film o sen var de salsakurs halv sex.. min salsalärare va lite förkyld så vi körde ingen träning med salsagruppen.. bara kursen.. så kom hem ganska i tid.. duscha o surfa lite o sen sängen... sov vanligt så vred o vände ja på mig... valvakan orkade ja inte kolla på.. är inte så intresserad av sånt..

Igår var de jobb o sen va ja o tränade.. gu ja va helt slut i kroppen när ja kom hem.. jisses.. kolla lite tv o sen stupa i sängen... skön träning iaf :)

Idag är det möte med jobbet ikväll så förbereder inför det.. så blir en lång dag..

Ha en bra dag...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback