Helgen..

Ja helgen gick som vanligt fort...

Fredag så var jag ti salsa läraren o skulle träna lite extra men hon va tvungen o fara ganska fort men vi hann köra nångång iaf o prata lite :) alltid trevligt o ses..

Lördag var det heldag med salsa tjejerna... for dit vid 12 o vi gjorde ordning oss sen ti stan o uppträda kl 14.. gu va såå nervös så ja skakade.. men de gick ganska bra.. va mest pensionärer som såg o de tyckte vi va bra men lokalen va inte så trevlig.. vanlig belysning o så.. inte så smickrande... min vän S va där o fotade tack så mycket :)
sen for vi o handla o tebax ti salsa läraren.. gjorde mat tillsammans o pratade en massa.. så trevligt :) sen for vi ti stan igen skulle kolla en av tjejerna som hade uppvisning med annan grupp fast blev strul me musiken.. så synd.. var o kollade en killkompis som sjöng oxå... han är bra o såå sexigt med kille som kan spela gitarr o sjunga.. hihi..
sen var de uppvisning nr 2.. skulle börjat kvart i nio men de blev försening o sen strulade musiken o så hade eldslukare o sånt tjafs varit före oss så de sa att de va olja på scen så de va tvungen o torka.. himla krångel o allt folk hade nästan hunnit gå... trist.. men bra.. haha.. min vän S va o filmade denna gång.. tack så mycket :) kommer lägga upp bilder här sen.. när ja får inspiration o fixa me de... andra gången gick bättre än första iaf men ja har fortfarande problem me att le.. vi är iaf väldigt synkade... hihi..
var sen på ett kafe o varva ner lite... kom hem vid halv tolv nångång.. lååång dag...

Söndag så var de bara o slöa... skönt... S kom förbi o vi försökte få in hennes film i kameran men gick inte o spela upp.. typiskt... sen ringde en annan S o fråga hur de gått.. snällt :) tack...

Idag måndag och ny vecka... har en del o göra på jobbet o solen skiner... :)

Ska träna idag... tror vi har salsa först på söndag så ja kan träna massor me aerobics o annat :) imorgon måste jag förnya kortet så då går de massa pengar :S känner mig otroligt fattig just nu..

Ha en bra dag alla...

Glöm inte o kika nedan o hjälpa mig välja teckensnitt ti min tatuering... el tatueringar.. tack..

Kommentarer
Postat av: Susanne

tack,tack :)



Kul att det gick bra med salsan.

2010-09-07 @ 12:29:17
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

tack tack

2010-09-07 @ 19:30:18
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback