Härligt.. mer härligt..

Snart helg.. :) fullt upp denna helg dock.. o ja måste försöka städa lite idag.. så tråkigt men skönt när de e gjort.. fast dock är det skönare o bara ligga i soffan.. haha..

Var några dagar sen jag skrev.. har väl egentligen inte hänt så mycket.. jobbet går bra.. mammografin gick bra inget där bara massa bröstvävnader.. har tränat o de har varit såå skönt :) bra pass..

Igår på träningen såg jag att nu ska de ha fyra pass med Zumba.. jaaaaaaaa :) jag har frågat efter de flera ggr o äntligen... :) dock bara fyra ggr men jag hoppas de blir fler.. måste dock försöka pussla ihop så jag kan gå på alla.. hm.. kan bli lite klurigt iaf första gången.. men ja hoppas :) ja VILL verkligen gå... så kul med Zumba om de är bra instruktör..

Edde ringde igår.. ringer inte han så ofta han har varit så konstig.. o igår så va han lite gulligare men ja tror att de va för att han ville nåt.. men de fick han inte... saknar honom dock...

Jag vill resa!!!! weekend resa nånstans... de är såå många som varit/ska till London o ja vill verkligen åka dit men inte själv :( syrran har varit där, brorsan ska dit snart o några av mina kompisar har el ska dit... men inte jag.. hade kunnat åka till Rom, Paris, NY eller någon annanstans oxå... vet dock egentligen inte om jag har pengar eftersom jag måste spara ti Domini... jag vill dit men just nu drar weekend resa mer men är nog för att ja vill göra något nuuu....
Vill ändra nåt behöver förändring eller nåt jag vet inte.. vill bara att något ska hända.. byta frisyr eller göra nåt... :/

På lördag är de fest/uppvisning/knytis... vi ska ta med mat, (jag tar ostbricka o kex) leka lekar o sen ska vi ha uppvisning o sen fest... ja är nervös... fortfarande... o ja kan inte sminka mig el fixa håret men nu måste ja göra de själv så får se hur de går... tänk om man kunde ha stylist, frisör o sminkös runt sig varje dag.. haha de vore nåt :)

Nu har jag kommit på en annan tattoo ja vill göra.. Kanji tecken.. haha.. en kompis har gjort de o så såg jag i Bones att han som är med där har en tatuering på handleden.. vill ju ha en tatuering där men vill inte sätta tatueringen för te amo där.. för den kommer ju påminna mycket om Domini.. gu så svårt o välja tatuering... o vart man ska sätta den/dem... ska lägga in bild på den ja vill göra.. såklart finns likadan tatuering i två olika el tre tom.. Någon som kan läsa kanji???
Kanji tecken finns ibland enskild el två st o de är nog två st ja vill ha.. om ni förstår va ja menar :)

Jag var o shoppa igår.. fy på mig.. hitta ett par skor som ja bara måste ha.. haha.. pengar från Domini resar ryker.. ajaj inte bra... :/ jag är verkligen på shoppinghumör.. hittade ännu mer igår men handlade inte allt.. ligger kanske något i de.. shoppa dig lycklig.. hahaha..

Måste ringa jobbsamtal nu.. såklart hör inte folk av sig när de säger så man måste ringa o tjata på folk..
__________________________________________________

Ja då är de kväll...

har städat o grejat idag.. så skönt äntligen gjort... :) får sova i en nybäddad säng o de är sååå skönt :)
fick problem med avloppet idag.. va tvungen o ringa störningsjouren o sen ringde en kille som skulle komma o fixa de... jepp o när ja öppna dörren ohh han va söt :) stod o kolla när han höll på greja men visste inte riktigt va ja skulle säga... han sa dock vart han bodde för han va typ gångavstånd från mig :) så klart kom man på massor o säga när han gått.. haha.. man är så efterklok... dock skicka ja faktiskt sms ti mobilnr han ringt ti.. hihi.. lite kul måste man ha i livet... haha..
har tvättat oxå så blev klar vid halv tio.. zzznark... slökollar lite på Swordfish sååå bra film men ja har den redan.. o sen hann ja inte se den från början..
ska snart gå lägga mig är lite tröttis just nu...

imorgon blir de fixa ordning sig o försöka fixa hår o smink själv.. får se hur de går.. ja tar bilder o försöker lägga upp dem nångång.. haha.. är lite seg..

glöm inte o säga va ni tycker om nedan?? fina som blivande tattoos?

Ha en bra dag/helg..


   eller

  Ni får läsa er till vart Destiny är..


Kommentarer
Postat av: susanne

Ja,en ny frisyr kanske skulle vara skoj,jätte uppklippt??



Svårt med tatueringar..

jag har en jag vill göra,men den e hemlig ;)



2010-09-17 @ 23:00:40
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Jag tycker att alla är skitsnygga, vet inte riktigt varför de har två tecken, men vad jag fattade av en i min klass, kinesiska så är en del tecken likadana för japaner och kineser och en del är olika. Kan ju vara därför det är två tecken ibland....



jag har inte sett booths tatuering men den måste vara as snygg...



jag tycker det är snyggt, bakom örat, på handleden, bakom nacken och på sidan av fotleden när man gör kinesiska tecken...



kramar

2010-09-18 @ 20:18:09
URL: http://leezuh.blogspot.com
Postat av: Susanne

Ja,men kör på en ny färg och helt ny frisyr.. Tror du skulle vara fin i en uppklippt page. :)



2010-09-18 @ 23:54:25
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Nån hemlighet måste man ju ha. ;)

2010-09-18 @ 23:54:44
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback