Äntligen.. bilder från uppvisning o annat..

Nu har jag fått tummen ur :) här kommer lite bilder...

 

Uppvisning i Luleå

  Jag innan uppvisning..


  Dags att försöka lära sig spanska....   Filmer ja beställt :)


  Jag har fixat mig själv.. hår o smink..

  Klicka på småbilderna för större storlek!!


  Mina nya skor men syns dåligt..

  Skorna.. kilklack o snörning.. me love :)


Bilder från helgens fest...


  Maten.. 


   Gänget..

 Tårtan.. min salsalärare har gjort den..

  Alla detaljer.. så bra gjort..

  Salsagänget.. en tjej fattas dock...

Mer bilder finns på facebook.. samt ett videoklipp från en uppvisning.. Ska berätta om helgen lite senare.. :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fina bilder. Tårtan såg fin och god ut. :)

2010-09-20 @ 13:03:20
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Fina salsatjejer! :D

2010-09-20 @ 23:56:04
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback