Träning o träning igen..

Ja tränar verkligen mycke har ja insett.. hehe.. finns inge stopp på mig.. el jo ibland.. :)

Igår var jag på aerobics.. så kul.. o de känns mer jobbigt än salsa el magdans.. känns som man verkligen tränar de andra är ju mer för att de e roligt..

Iaf idag ska ja på zumba de har för bröstcancer så man anmäler sig ti zumba o sen skänker 50 kr ti bröstcancer.. de e ju bra.. :) plus att ja måste träna zumba när de bara är fyra ggr.. hoppas innerligen att de fortsätter.. älskar musiken :) o stegen såklart.. sen iaf ida har ja egentligen salsa så ja missar en stund av de men de blir o rusa fort fort ti salsan sen.. sen kan man ta de lugnt för ikväll...

Imorgon är det magdans o ja väntar på min magdanssjal.. på torsdag är de aerobics o sen är de inge mer träning.. joo glömde ju.. hehe på sönd är de salsa kurs o sen salsa koreografi... :)

Fullt upp på jobbet så ska fortsätta på mitt protokoll.. behövde avbrott i skrivandet.. hehe..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: viktorfrisk

Jag läser din blogg, den är faktiskt väldigt rolig! Hur har din dag varit?

2010-10-05 @ 14:22:24
URL: http://www.knockouts.eu

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback