Stan..

Blev ingen städning idag heller.. jag va på stan en sväng.. haha.. min brors tjej, hennes son, syster o min brorson va på stan en sväng.. de va trevligt.. kom när de fikade.. va lite seg o komma iväg dit..
Men ja shoppade inte såå mycke.. köpte en t-shirt ti min brorson o sen en klänning ti mig o den va på rea dessutom :) grön, lång, lite tajtare variant.. ja bara älskar den!! :) passar perfekt... vill ha i svart oxå men de hade bara storlek L men ska dit imorgon o kolla hur mycket de skiljer.. ja vill verkligen ha den va såå skön..

Hittade en såå skön filt oxå på Hemtex men ja köpte den inte.. osäker.. älskar ju den filt jag har.. fleece o sååå skön men denna va minst lika skön.. dock dyr kosta runt 300 kr :/ med lite rabatt dessutom..
Ska lämna bilen på verkstan på måndag så vet inte va de kommer o kosta... får se.. men klänningen älskar ja iaf.. hihi.. bild kommer..

Nu har ja kollat på allt ja spelat in.. så nu vet ja inte va ja ska göra.. kan ju inte direkt börja städa nu.. lite sent.. hehe..

Killen som ja såg i cosmo tidningen svarade.. men de va väldigt stelt svar.. han hade inte ens kollat mailen om ja inte påmint honom på face.. (han fanns där oxå).. iaf så skrev han typ bara att han tacka för komplimangen o önska mig en härlig höst.. mvh... hallå el.. så skriver man ju bara inom jobb typ.. jaja.. sak samma :)

Har inge mer nyheter..

Hoppas alla har en skön lördag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback