Shoppat...

Jag kan inte sluta shoppa.. blir galen på mig själv...

Vann denna magdanssjal på Tradera:




    Invigde den igår.. super :)


 Filmer o skivor från cdon


  Täckkjol istället för täckbyxor..

  Gör någon konstig min.. haha.. nya vantar o mössa :)

  Vantar o mössa igen.. jag kommer inte att frysa..



 Tunika.. behålla el inte??

  Tunikan från sidan.. är lite spetsdetaljer med men svårt o se..


Jag hittade dessa skor igår som jag måste skarpt fundera på. http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=51791&productId=282273&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
De är från Ellos..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Täckkjolen var jätte fin.



Vantarna såg mysiga ut..



Tunikan,ja,jag vet inte..den var svår att se..

2010-10-19 @ 11:02:08
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Camilla

Var har du köpt mössa och vantar? De var coola.

2010-10-19 @ 12:46:58
Postat av: Carolina

Åhh snygg bälte, jag har massor hemma å massor med dräkter men använder de inte längre zumba tar all min tid:( vars i lule går du magdans? jag skulle gärna börja dansa igen..

Saknade dej i måndags, men nu på söndag ska vi ha pass, kommer du då? :)

Mexikanska låten är ju bra och merengue oxå men jag gillar mest den Amerikanska mix haha den gör att man svettas ännu mer :)

Vi syns..

Kram

2010-10-20 @ 08:31:42
URL: http://karoladance.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback