Fredagsmys..

Jag har träningsvärk från onsdagens träning.. i mina triceps.. hehe va bra pass mao.. va igår på Bodystep o de va sjukt jobbigt.. va heelt slut i kroppen.. är verkligen superbra konditionspass så gå på de om ni kan :)
När jag gick ut från träningslokalen så såg ja en söt kille ja brukar möta när ja går ti jobbe men har inte sett honom på ett tag.. förutom nu då.. o imorse såg ja honom igen.. han såg mig o sen såg ja att hans ögon vandra tebax på mig.. hihi.. ja har så mycke kläder på mig när ja går ti jobbe så man ser oftast bara mina ögon.. haha.. när ja gick hem såg ja honom igen.. :) men då såg han inte mig..

Iaf.. har mailat tjejen om min ed hardy linne.. har inte hört ett ord från henne efter ja skicka in pengarna.. ja hoppas verkligen inte att de va nåt luren... :/

I oktober numret av cosmopolitan hade de med tio singelkillar.. ja har knappt kollat i den men såg nu bild på en sååå söt kille o de hade även mailadress så provade maila.. hihi.. hittade han oxå på face.. tror ja iaf..

Nu är mamma på väg hemåt igen.. de kom från finland ida men de stannade bara ti max fem minuter sen åkte dem.. fick iaf säga hej då.. de har alltid så himla bråttom.. :( saknar min mamma juuu..

Ida har ja lagat matbackar o diskat.. ja skulle på en dejt ikväll med en kille från NK men han smsade o avbokade.. han hade inte tid.. trist men får väl ta de vid annat tillfälle.. dock jobbar han delvis i Norge så får se..

Ska gå göra lite mackor o ha lite fredagsmys o kolla inspelade program...

Ha en skön kväll..

Förresten.. jag provade tunikan med jeans leggings o ja behåller den :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback