Fredag el lördag?

Inge bra o vara ledig man blir ju dagvild.. haha..

Känns som lördag ida men är ju bara fredag.. sköönt extra lång helg.. länge sen man hade de...

Igår efter aerobic träningen kändes min kropp heeelt slut.. hem o duscha o ja hann göra lunchlådor innan träningen men blev himla stressigt... men nu e de gjort iaf.. ja duschade efter träningen o sen hämta ja min vän S från jobbet o körde henne hem.. vi satt o prata en stund oxå.. :) trevligt.. tack för de...

Idag tänkte jag sova länge men ja jisses va bra de gick.. vakna 8 men drog mig iaf ti 9 sen va de bara o gå upp.. men imorron är en annan dag... :)
har inte gjort mycke ida.. va o hämta min kompis S från jobbe igen o körde henne ti busstationen.. :) sen har ja bara tagit de lugnt.. kollat på DH o greys.. åhh de e så bra :) o lite andra serier som ja spelar in.. hihi..

Kollade idag på 40 days and 40 nights.. den e ganska rolig.. så grrrym scen i den med en blomma... hihi..

Ska gå o lägga mig snart.. är lite tröttis..

Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur går det med Edde? Har du hört något? Ska du åka i vinter?

Kram på dig!

2010-10-11 @ 16:51:54
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback