Film: Due date..

Träningen igår va trevligt.. mest prat o lite välbehövlig genomgång av steg.. gick bra fast blev inte direkt svettig.. haha.. for o träffa min vän S o vi gick o fika o inväntade bion.. pratade lite o så.. trevligt :)
Bion började kvart över nio.. o vi såg Due date.. förhandsvisning såklart ;) filmen va ganska galet sjuk men gu va rolig... :) satt o gapskratta några ggr... klart sevärd men inte på bio.
Skjutsade hem henne sen så kom hem vid halv tolv.. tvätta mig o sen sängen... tror ja somnade på en gång.. haha.. va sååå skönt o lägga sig i sängen iaf..

Idag ringde verkstan fick prisförslag på vad de skulle kosta o fixa med oljeproblemet.. dock kommer ja inte ihåg va han sa för ja va så inne i att förklara att problemet med värmen jag bett dem fixa är inte gjort!!! De gjorde ju en hel del grejer o de bytte termostat men de hjälpte ju inte.. ingen förändring ju!! blev sååå irriterad o såklart så har ja ändå betalat för att de har fixat de ena o de andra men problemet är inte åtgärdat..
Iglar är dem... dessa verkstäder.. de gör saker fort o slarvigt o sen tar de betalat för de.. ja fick dock "rabatt" på en halvtimme men de har ju inte ens ordnat med värmen :( suck.... vet inte vad ja ska göra nu....

Idag blir det bootcamp träning.. längtar... äntligen lite svettig träning :) som faktiskt ger resultat i slutändan... och imorgon blir det aerobics eller bodystep.. inte bestämt mig ännu..

Ha en skön onsdag.. kommer inte på något mer o skriva..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback