Brandvarnare...

Ja min grannes brandvarnare gick igång igår kväll.. den blev inte tyst och till slut kom räddningstjänsten.. ja är ju såå nyfiken så stod o kollade i titthållet va som hände.. tydligen sov han (hur man nu kan sova när de där tjuter som fasen) o han hade glömt plattan på!! lgh var rökfylld o luktade blää.. iaf så kunde jag inte somna.. jag är otroligt rädd för att de ska börja brinna o ja har inte bytt batteriet på min brandvarnare så låg o tänkte på de o lyssnade på allt :/ Va sååå trött imorse...

Igår iaf va en bra kväll.. va o tränade aerobics o de va kul dock kändes min kropp helt konstig.. blev yr för minsta lilla o mådde illa på slutet.. inge kul men de gick över sen... for o handla lite o sen hemåt.. tog en dusch o sen kolla tv.. tills ja hörde brandvarnaren då..

Har inte pratat med E sen i fredags tror ja o känner inget behov heller.. just nu har jag annat o tänka på...

Imorse när ja vaknade så va de -2 grader o de va lite vitt på marken!!!! NEEEJJJJJ inte än.. o ja har fortfarande sommardäck på bilen :(

Nu hade jag verkligen velat ha en kille.. hjälpt mig fixa med sånt... o bära tunga kassar när man varit o handlat.. haha..

Idag är det zumba o salsa men får se va som händer.. ja har andra saker ja måste göra idag.. får se hur de blir... såg att de har zumba på måndag nästa vecka.. åhh såklart.. då jag har magdans :( den blev ju flyttad från onsdag ti måndag.. jag börjar fundera om jag gör för mycket... magdansa, salsakurs, salsagrupp o försöka hinna träna allt jag vill... har inte ens varit på yoga på länge.. träningen är tyvärr de som hamnar sist o de är de ja vill oxå gå på.. svårt de här.. har problem me att ja inte hinner träna allt ja vill.. haha..

Jag är iaf otroligt duktig på att inte äta tjafs på veckorna :) stolt över mig själv..

Ne nu ropar chefen...
Ha en bra dag..
________________________________________________________

Vilken dag.. pust... men nu väntar sängen....

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Susanne

Bra jobbat som inte äter på veckorna.. :)



Ja,oj du hade mkt på ditt schema..



Oj,vinter däck måste på.. Snart. fast det är väl igentligen inte förrän i nov..

2010-10-13 @ 10:06:35
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback