Upprörd..

Tänkte skriva igår men dagen bara försvann..

I tisdags så blev mötet i Älvsbyn instället och eftersom magdans blev inställt för att vi inte kom in i lokalen så fick vi chans att prova hennes zumba denna termin gratis.. Så jag passade på att prova zumba då innan detta år tar slut.. Zumba instruktören från Helex följde me mig.. jättetrevlig o härlig tjej :) så jag hämtade upp henne o så for vi dit.
Först var det jättelång uppvärmning och sen tror jag hon körde salsa för de var liknande steg men hon höll inte samma takt som det ska vara i salsa o hon hade inte sådan musik så ja kan verkligen säga att då dansade vi Inte salsa.. hon körde överhuvudtaget inte latinamerikansk musik bara de är skrämmande för zumba ska det vara latinamerikansk musik det är A och O o latinamerikansk dans. De hade hon men hon kunde inte dansa det!!
Jag blev så besviken.. det var suveränt pass 1,5 timme kondition och hon körde mage o rumpa sen.. superbra om du hade kallat de aerobic dance el nåt.. men Zumba var det inte!!
Detta är en kurs via ABF och jag bara tänker på dem som går där o tycker det är jättebra de skulle bara veta hur zumba verkligen är o de får helt fel bild.. jag tycker de e så tragiskt :( jag tänkte gå denna kurs men jag avstod o tur är de för jag hade krävt pengarna tillbaka..
Zumba instruktören från Helex som var med följde med av den anledningen till att min magdanslärare som körde detta "zumba" pass är inte certifierad instruktör för zumba.. mao hon får inte kalla de zumba om hon inte är det. Vi försökte förklara detta för henne men hon förstod inte de... suck.. bättre o ringa Abf o säga det.
Det var bra träningspass men sååå besviken att de inte var Zumba som jag går på Helex för de e suveränt :) Prova de om ni har möjlighet de e så bra musik o så härliga steg.. av en tjej som är certifierad och har rätta rytmerna ;)
Jag var upprörd verkligen när ja körde hem henne o även på kvällen.. blir irriterad bara ja tänker på de för de lurar ju folk.. men men..

Igår var det som sagt fullt upp från morgon till kväll.. har mött snyggingen varje dag utom idag torsdag o vi hejar :) om jag ser honom imorgon tänkte jag försöka säga trevlig helg oxå.. haha..
Efter jobbet hann jag hem en sväng.. bytte kläder o sen for o träna Bootcamp, aerobic o styrka.. så bra pass o såå bra tränare :) Sedan skynda sig hem o så hade vi ett jobb möte i skolan bredvid mig så ja va där o kollade läget o tog lite bilder.. sen hem o duscha o sätta sig i soffan o känna lugnet en stund.. hamna där först efter nio..

Idag blir det nog ungefär samma.. ska träna aerobicdance på helex såklart o idag har de teampass så kul.. tror jag iaf :) brukar vara de.. sen iaf måste jag handla har ingeting hemma.. så blir sent idag me.. pust..
Idag fick man lööön.. wohoo.. och jag har redan satt sprätt på den.. såklart har jag betalat räkningarna först el de ja kan för jag har många på autogiro.. jag var o köpte lite julklappar kan inte säga vart tyvärr o sen batteri ti min kamera för de e skitdåligt o så present ti min brorstjej.. :) hon fyller ju år i helgen så blir o fara dit o fika någon dag, då ska ja fråga vad dem önskar sig i julklapp.. jag firar inte med dem men såklart måste man ge julklappar iaf :) de e ju familjen.. :)

Imorgon ska jag äntligen klippa mig o göra nåt kul med håret.. har så mycket utväxt o har sparat ut mina ögonbryn så ser hemsk ut :S skönt o få det fixat imorgon :) ska hämta mina skor oxå som jag lämnat in för att klacka om.. går ännu mer pengar.. de bara flyger iväg.. o bilen oxå.. usch den vill jag inte ens tänka på :( vill inte lägga pengar på den men har ju ingen värme i bilen o de måste jag ha :( nån som kan skänka mig en slant??

Alexandra har kommit hem nu.. hon skrev ti mig på facebook.. hon är väldigt besviken på killarna därborta.. "hennes" kille har inte varit snäll mot henne o de känns så trist.. Edde har varit gullig mot henne men sen skrev hon nåt negativt om honom nu oxå o två andra av dem.. fast hon skrev sen att hon kanske är extremt negativ nu eftersom hennes kille varit så dum... jag längtar iaf dit vill packa väskan o åka NU!! men får vänta en månad ti ungefär.. ska bli såå kul o fara med mamsen o träffa Angelina o få dansa o se show.. :) är de ja längtar mest efter o ska göra utflykter me mamma oxå.. får se hur de blir me resten...

Fick huvudvärk nu.. denna vecka har jag varit extremt trött.. varenda dag har jag fått släpa mig ur sängen.. vet inte va de är men väldigt jobbigt.. men snart helg :) får sova då..

Ha en skön torsdag alla

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback