Konstigt..

Igår va de ganska händelserik kväll..
Jag var på magdansen först.. eftersom hon va samma tränare som hade de sk "zumba" passet förra veckan o fick lite kritik så hejade hon inte ens på mig.. pratade inte heller.. väldigt trist.. :/ ja tycker hon är jättebra tränare på magdans o typ aerobic men inte zumba.. får väl se va som händer.. 3 ggr kvar på magdanskursen iaf.. den fortsätter i januari o ja har sagt att ja ska fortsätta men ja vet inte om ja har råd nu.. :/

Iaf när jag åkte därifrån hade ja fyra sms.. hihi.. tre var dock från samma person.. jag åkte hem iaf o duscha o sen fick ja sms från en killkompis.. konstigt han frågade om ja skulle me ut.. han skulle ti nån kompis o käka o dricka vin o umgås.. lite konstigt o fråga de en måndag kväll o när ja jobbar.. plus att ja är ingen person man kan fråga så spontant om man ska me ut.. kom igen man vill ju gärna kolla kläder o fixa till sig lite.. plus att ja går inte ut kl 22 på kvällen en vardag.. konstiga människor..

Imorse mötte jag killen där.. :) han hejade o sa mitt namn.. vi pratade en liten sväng.. han har varit i Norge o han kollar inte facebook så mycke så där fick ja svaret varför han inte svarat på mitt mail.. :) Så kul att de börjar hända nåt.. har fortfarande massor me frågor ti honom men de kommer väl tillfälle o få svar på dem.. nångång :)

Jag har enorm ångest nu.. de går för mycke pengar!!! räkningarna är betalda o ja vet att ja måste betala bilen snart.. den ska på verkstad på torsd.. sen har jag massage o sen julklappar ti familjen.. o de viktigaste resan.. jag har spenderat enormt mycke pengar på resorna o ja vet att många har negativa åsikter om edde o mina resor.. jag vet va ni tycker så ni behöver inte säga de igen...
denna gång kan ja inte spendera mycke för ja har inte så mycke pengar o de e himla tur att mamma ska me.. men ja vet oxå att Alexandra ska tillbaka i april.. o ja vill sååå gärna att hon o ja ska åka samtidigt o ja vill så gärna åka me henne då.. därför känner ja ångest för ja tror inte ja kommer kunna spara ihop de som behövs till april månad :/
jag vill oxå resa till andra ställen.. ja vill såå mycket men pengarna hindrar.. varför kan man inte vinna på lotto? hade varit så himla bra just nu...

Fick en kommentar att mina ögonbryn såg ju inte så farliga ut när ja fixade håret.. jag plockade dem själv när ja kom hem o innan jag tog bilderna.. hon hade missat en del därför var jag inte nöjd..

Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback