Idag en bra dag.. :)

Mitt mantra imorse verkade funka... att jag såg söta killen såklart höjer humöret direkt.. hihi..

Men inte bara de jag har varit o tränat på lunchen och fått nya tag plus att jag pratade ansikte mot ansikte med den ansvarige för gruppass (hon håller oxå i pass) + en av tränarna som jobbar i receptionen så nu känns allting sååå mycke bättre med träningen :) byter de system så hoppas jag att de ordnar sig, är de problem så då får dem fixa de.. men nu är de bara o gilla läget för ja ääääälskar verkligen o träna där :)

Jag känner ju redan nu när jag missar två dagar (mån o tisd) att jag saknar Helex o ja viiill träna där.. magdans är jättekul men de e inte samma sak som aerobic eller något annat pass.. jag ångrar absolut inte att ja går kursen men nästa år blir de nog paus från kurser o bara fokus på träningen.. ett tag iaf :)

De snöar.. eller har gjort.. inte ens de förstör min dag.. haha.. vill inte att de ska bli vinter men just nu spelar de ingen roll.. :)

Jag hoppas ja får plats på zumba passet idag och imorgon.. ja behöver o vill träna de passet! håll tummar o tår :)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag ringde dem nu på morgonen och min läkare ska ringa upp senast måndag. Jag har fått vissa svar, men alla prover är inte klara än och vi ska ta ännu fler prover så fort min förkylning är borta, så det får bli när jag är tillbaka från Umeå :)

Hur mår du?

Kramisar

2010-11-05 @ 09:09:28
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är många som har den som tatuering! Cherry Blossom! =)

http://www.google.se/images?hl=sv&newwindow=1&gbv=2&tbs=isch%3A1&sa=1&q=cherry+blossom+tattoo&aq=f&aqi=g2&aql=&oq=&gs_rfai=



Kram

2010-11-05 @ 09:10:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, jag gillar japanska körsbärsträd, det är fint! Har varit lite inne på att tatuera det jag också, men ändrade mig till den jag tänkt göra nu istället (som ni får se senare i bloggen) ;)

Kramis C

2010-11-05 @ 09:27:59
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback